66. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Goeiemorgen. Ik ben boos, blij en sad.
WAT THE FUCK DENKT CALUM WEL NIET VIEZE BITCH. Lieke is home tho I am happy to have her around again. Oh en Ash heeft me niet gebeld of geappt sinds dat ik in Nederland ben. Ik krijg soms een lifeupdate van Sierra. De laatste keer was 2 weken geleden.

ANYWAYS BACK TO THE CALUM THING.

Ik ga hem bellen. Ik bel hem. Hij neemt niet op. Ik bel hem weer. Hij neemt weer niet op. Ik bel hem nog een keer. "Wat moet je" vraagt Calum geïrriteerd. Hij nam op.

"Yo wtf denk jij wel niet? Ik vertrouwde haar aan jou toe en je breekt haar hart? Kzweer het je Hood als je ook maar in de buurr van der probeert te komen maak ik je af. Misschien niet zoals Chris maar alsnog" zeg ik boos. "Jezus geen wonder dat Ashton niet met je wil praten" mompelt hij. "Sorry?" Vraag ik beledigd. "Niks, ga naar Lieke toe aan laat mij verder met rust" zegt hij dan. Vervolgens hangt hij op. Wat een asshole.

Ik loop terug naar Lieke en Micheal die gewoon een gesprek aan het houden zijn. De afgelopen maanden heb ik Micheal geholpen en is hij bijna helemaal over Crystal. Hij heeft nogsteeds aardig wat mental breakdowns maar het is niet meer zo erg dat hij zichzelf wat wil aan doen. En nu gaan we Liekr blij maken. Je kan aan haar zien dat ze het moeilijk heeft.

Lieke heeft nogal wat tranen in haar ogen dus besluit ik haar te knuffelen. "You okay?" Vraag ik. "Ik snap gewoon niet waarom" zegt ze zacht. "Calum gaat eraan" zegt Micheal. "Nee hij is dat niet waard" zegt Lieke. Ik zucht. Daar heeft ze lowkey gelijk in.

"Anways hoe is het hier ik heb je echt al week niet meer gesproken" zegt lieke dan. "Gaat wel right mikey?" Vraag ik. "Yeahhhh tis gezellig hier dus JOIN THE CLUB" zegt Micheal waardoor we allemaal in de lach schieten. "Damn ik heb jullie gemist" zegt Lieke. "Wij jou ook kiddo" zeggen Micheal en ik tegelijkertijd.

Micheal en ik zijn van die vrienden die je blij maken als je sad ben en nog blijer maken als je al blij bent. Wij zijn gewoon die kjoele vrienden man. Voor some reason shipt iedereen mij met Micheal. Heel twitter staat er mee vol maar das echt complete bullshit. Hij is like a big bro.

"Okay guys laten we twister spelen en daarna eten maken" zeg ik enthousiast. Tip 1: als je iemand probeert blij te maken nooit zelf sad zijn. Just act like everything is gonna be okay. "Yeet" zegt Lieke nogsteeds sad. "Leggo" zegt Micheal enthousiast.

En zo verliep onze avond. Ik werd voor het eerst gebeld door Ashton maar heb hem genegeerd want opzich is Lieke belagrijker. We hebben echt veel plezier gehad man. En Lieke leek het te zijn vergeten wat me lowkey blij maakte. Ook Micheal had de tijd van ze leven.

I am lucky af to have these in my life.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro