7. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Mijn mobiel ligt op de grond met 4 breuken in het glas.

Niet met telefoons gooien kids.

Lenora komt naast me zitten en vraagt of het goed gaat. Ik stop mijn trillende handen in mijn zakken.

"Ja."

"Wat is er aan de hand?" En ik begin met vertellen. Over veel dingen die ze al weet en een paar die ze niet weet. Dat ik een ex had die bijvoorbeeld de reden is van alle roze lijntjes op mijn arm. Dat wist ze. Dat diezelfde ex me nu weer een soort van aan het stalken is wist ze niet.

"Waarom werd je dan zo boos op Calum? Hij probeerde alleen maar aardig te zijn. Ik wilde hem nog wat vragen ma-" ze slaat haar hand voor haar mond alsof ze iets gezegd heeft wat ze niet had moeten doen.

"Ik werd boos. Hij liet me schrikken en bracht me uit mijn comfortzone."

Lenora staat op en loopt naar mijn koffer. Ze pakt een doosje dat ik heel goed herken en ik bevries.

"Je loopt drie dagen achter met je medicijnen. Komt het daardoor?"

Antidepressiva en iets tegen agressieproblemen. Vergeten te slikken. Ik knik. Lenora pakt een glas water en de 2 pillen van vandaag.

"Slikken. En daarna," ze pakt mijn telefoon en ontgrendelt hem en doet er wat mee, "bied je je excuses aan."

Ik pak de pillen en doe ze in mijn mond. Daarna neem ik een slok water en slik ze door. Ik drink de hele beker leeg voordat ik mijn telefoon aanpak van Lenora.

Ik zucht als ik zie wat Lenora gedaan heeft, en die schiet in de lach. Ik grinnik ook en begin dan met typen.

Me: sorry
Me: voor net
Me: ik wil je wel uitleggen waar t vandaan komt maar daar ken k je nig niet goed genoeg voor

Calum💛💛: tis oke
Calum💛💛: betekend dat dat je me wil leren kennen?

Ik moet lachen. Hij is wel heel subtiel.

Calum💛💛: wat denk je, als we aangekomen zijn in londen morgenavond, koffie?

Nu moet ik al helemaal lachen. Wat een gekkie.

Me: ik betaal
Me: en nu niet zo gaan zijn van
Me: nEe K lAaT eEn MeIsJe NiEt BeTaLeN
Me: want dan ga ik weer slaan :)

Calum❤: delen?

Me: delen. das wat vrienden doen

Lenora kijkt me vragend aan.

"Ik heb het gedaan hoor, doe maar kalm." Ze schiet in de lach. Dan gaat ze me vertellen over de show van morgenavond en hoe ze met Ashton heeft geregeld dat wij met zijn tweeën ook op het podium mogen. En dat we een lied moeten zingen. Geweldig. Gelukkig is er een piano en mogen we zelf kiezen welk lied.

Ik moet lachen als Lenora een hele monoloog gaat houden over Ashton, en wat ze van hem vind, als de bus stopt bij de overnachtingsplek. Lenora wil net uit de bus springen als ik haar tegenhoud voor ik hetzelfde wilde gaan doen.

"Ik hoorde je net wel. Wat ging je aan Calum vragen?"

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro