8. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"I-i-ik..... " begin ik te stotteren. "Ik wou hem vragen of hij wist of ashton een vriendin had..." zeg ik tegen der. Ik lieg. Maar tis voor een goed doel. "Awwwww iemands celeb crush is een real life crush geworden" grijnst Lieke. "Niet waar!" Zeg ik tegen haar terwijl ik rood aan loop.

"En daarbij was hij me net aan t uitlachen om de hartjes en jouw prachtige emojis" zeg ik tegen.
Ze begint nog meer te grijnzen en meteen daarna lacht ze zich dood. Ik pak mijn kleine koffer voor de overnachting ,schud mijn hoofd lachend en loop dan naar het hotel. De jongens lopen achter ons en Micheal komt ineens naast ons lopen.

"Hey mikey how is life?" Vraag ik aan hem. "Greatttt" zegt hij vrolijk. "Mooi zo" grinnik ik. Ik probeer intussen ook Liek een beetje in de gaten te houden ya know. Zodra we in het hotel zijn besluiten Lieke en ik meteen naar onze kamer te gaan.

"Oh ja liekkkkk ik heb nieuwe zinnen voor dat ene lied waar ik het laatst over had" zeg ik tegen der zodra we op het bed zitten. "Oehhhh lemme hear" zegt ze excited. I like to write songs too ik doe het alleen niet zo vaak. Meestal laat ik ze dan door Lieke zingen haar stem is fk geweldig en ze kan ook awesome piano spelen. "Okay here i go
'Why'd you have to be so cute, it's impossible to ignore you Why must you make me laugh so much?
It's bad enough we get along so well
Just say goodnight and go' ja dat dus" zeg ik tegen der. "LOVE IT" zegt ze tegen me. "Maar eh hmmmmm over wie zou dat nou gaan" zegt ze met dezelfde grijns. "Oh gaat toch weg" zeg ik tegen der terwijl ik een kussen tegen der hoofd aan gooi. "Betch... you didn't... " Zegt ze tegen me. "Yes I did" zeg ik tegen der.
Niet lang daarna hebben we een kussen gevecht totdat Luke binnenkomt. Lieke en ik gooien beide de kussen die vast hebben naar hem toe.

"HELL YEA" zeggen we allebei en we geven elkaar een high five. Luke lacht een beetje. "Meiden ik kwam eigen om te vragen nog jullie nog wat wouden eten ofzo?" vraagt hij. "Ik niet" zegt lieke. "Doe maar 2 croissantjes als jullie dat hebben" zeg ik tegen hem. "Ja sure" zegt hij en dan verdwijnt hij weer.

"Waarom 2?" Vraagt Lieke. "Nou aangezien jij ook wat moet eten of je dat nou leuk vind of niet" zeg ik tegen der. "Soms... lijk je net mijn moeder" zucht ze. Ik haal mijn schouders op. "You gotta deal with that"zeg ik grinnikend. Even later komt Calum met de croissantjes. What haplened to luke we will never know "There ya go" zegt ie terwijl hij het op de tafel legt.

"Hey Calum?" Zegt Lieke. Ze kijkt mij aan en begint te grijnzen. Dan bedenk ik me dat ik mijn mislukte plan aan haar heb verteld. Fml.

"Sup?" Vraagt ie. "Nou iemand in deze kamer wou weten of jij misschien wist of Ashton een vriendin heeft?" Zegt Lieke met een brede grijns. "Je gaat er echt aan" zeg ik met de roodste kop ooit.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro