74. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk naar Lieke en Calum met tranen in mijn ogen.

"FUCK YES I STAN 2 LEGENDS" schreeuw ik met Micheal als ze klaar zijn. We zijn zojuist van sad mood naar hyped gegaan in 1 nano seconde. YEEEEEEEET.

"Im really proud of you guys" zeg ik dan. Lieke glimlacht en bedankt me. Ook Calum begint vrolijk te worden zodra hij de lach op Lieke haar gezicht ziet. He is in Love. And I love to see love. I am Just not good at it.

De andere doen er ook hyped over en zijn trots op ze. Like duh. En ik neem deze gelegenheid om dit moment vast te leggen. Lowkey love this picture. We gaan het aan ze geven als ze oiit weer bij elkaar komen.

---

Het is inmiddels middag en Lieke is gone naar idk waar want dat wou ze niet zeggen.

Ik heb Calum en Luke verplicht om samen een spel te spelen zodat die band van hun weer verbeterd.

Ik zelf zit bij Ashton en Micheal die beide om mijn aandacht vragen. Frjendly reminder dat deze gasten 24/25 zijn. Lil kids.

"Lenoraaaaaa" zegt Ashton.

Ik kijk zijn kant op en krijgt de schattigste glimlach ooit. Awww mijn hart.

"KIDDOOOOO" zegt Micheal dan. Vervolgens draai ik mijn hoofd naar hem toe.

En zo blijft het ff doorgaan.

"You cute babe" zegt Ashton dan ineens.

"I am cute kid" zegt Micheal dan waardoor ik in de lach schiet met de rode wangen die ik heb over gehouden aan Ashton's opmerking.

Na een tijdje besluit Micheal Luke en Calum te joinen. "VERLATENAAR" schreeuw ik naar de andere kamer. "LOVE U" schreeuwt ie terug waardoor ik grinnik.

Ik zit tegen Ashton aan terwijlnhij een hand over mijn schouder heen heeft geslagen.
"Dus..... jij en Micheal zijn wel echt goeie vrienden geworden he....?" Begint Ashton het gesprek.
"Yup" zeg ik dan.
"En Micheal is over Crystal he?" Vraagt hij dan.
"Think so" zeg ik dan.
"Wat wil je hier mee bereiken Irwin?" Vraag ik aan hem.
"Wat niks?" Zegt hij dan.
"Ohhh is er iemand jaloersssss" zeg ik dan plagend.

Meteen wordt hij rood.
"Wacht serieus?" Vraag ik meteen. Hij knikt zacht. Nee nee nee neeeeeee I don't like this. I only luv himmm.

"Hey.. Mikey is als broer voor me kiddo en daarbij heb ik al iemand waarvan ik hou op die manier" zeg met een glimlach. "Wacht wat wie?" Zegt Ashton dan verbaasd. "Jij smartass" zeg ik terwijl ik grinnik. "Oh I love you too Irwin" zegt hij tegen mij. "Irwin?" Vraag ik hem. Hij glimlacht and believe me thats cute af. With his little dimples and sparkly eyes aksnwjdb. Damn Im in love. "Soon princess soon" zegt hij dan. Ik glimlach. "Probably" zeg ik tegen hem.

"Lenora....?" Vraagt Ash zacht terwijl hij mij knuffelt. (Ik hou van knuffels don't judge). "Hmmm?" Begin ik. "Zou ke dat serieus ooit een keer willen...?" Vraagt hij dan. "Jawel... just not yet" zeg ik met een glimlach en vervolgens druk ik een kus op zijn mond. Waardoor hij nig breder glimlacht.

"Guess I will keep it on future miss Irwin than..... for now."

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro