85. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

H o l y s h i t.

Er is een nogal pijnlijke stilte in de kamer, en dan laat Lenora Michael los.

"Heb je het gezien of moet ik het nog een keer doen?" Ik verberg mijn lach achter een hoestbui, en Ashton kijkt haar gewoon aan. Ik kan de pijn in zijn ogen zien.

"Ik heb genoeg gezien." Hij draait zich om en rent zonder nog wat te zeggen het huis uit. Ik ben in shock. Ergens vind ik de situatie ook wel grappig. Lenora staat met haar handen in haar zij in het midden van de kamer, en de rest zit maar een beetje op tafels en stoelen en de grond.

Michael zit met rode wangen op de bank.

"Moet er iemand achter hem aan gaan denk je?" vraag ik zachtjes, en iedereen kijkt naar mij. Lenora weet niet echt wat ze moet doen dus gaat ze naast Michael zitten, die meteen haar hand vastpakt. Ik glimlach even, en sta dan op aangezien niemand anders aanstalten maakt om achter Ashton aan te gaan. Lenora kijkt me even aan en rolt dan haar ogen en laat me langs haar lopen. Ik ren achter Ashton aan en pak meteen mijn telefoon om hem te bellen. Voicemail.

"Ash- waar- jezus christus sorry ik heb gerend," zeg ik half hijgend, "waar ben je? Bel me alsjeblieft terug." Dan ren ik verder. Na ongeveer 10 minuten word ik teruggebeld.

"Ash- thank god, ik wa-"

"Mevrouw, gaat u alstublieft even zitten." dat is niet Ashtons stem. Verbaasd ga ik op een bankje zitten dat toevallig in de buurt is.

"Wie is dit? Waar is Ashton?"

"De eigenaar van deze telefoon, Ashton neem ik aan, heeft een ongeluk gehad. Hij is onderweg naar het ziekenhuis. Het spi-"

"Wie heeft hem aangereden?"

"Hij is niet aangereden."

"Wat dan?"

"Hij was in een gevecht geraakt met iemand en dat persoon duwde hem toen van een muurtje af waarna hij zijn hoofd heeft geraakt."

"Dank u wel. Weet u naar welk ziekenhuis hij is gegaan?" De mevrouw legt me alles uit. Welk ziekenhuis, hoelang geleden, al die onzin. Ik loop er heen, het is ongeveer een uurtje lopen, en als ik er aankom vraag ik of ik hem mag opzoeken. Hij is niet heel ernstig gewond ofzo, maar hij was wel buiten bewustzijn. Ik kijk even op mijn telefoon, allemaal appjes van de anderen, voornamelijk Calum. De helft vraagt waar ik ben, de andere helft gaat over Lenora en Michael en de andere helft gaat over Harry die hem pest omdat ik met hem mee op tour ga in plaats van met Calum. Ik negeer de berichten en loop Ashtons kamer in.

"Jezus man, what happened?" Hij doet zijn ogen open en kijkt me verward aan.

"Ben je alleen? Ik had jou als minste verwacht."

"Daarom ben ik er juist. Niemand zou verwachten dat ik hier ben." Ik loop naar hem toe en ga op een stoel naast het bed zitten.

"Wat is er aan de hand met je? Je doet al weken raar." En hij begint het uit te leggen. Hij legt uit hoe hij een relatie kreeg met die Kaykay en hoe dat weer was uitgegaan omdat hij niet tegen Noortje wilde liegen. Hij legt uit hoe Kaykay hem nu haat en hoe ze zichzelf het slachtoffer maakt, wat hem op zijn zenuwen werkt en wat hij afreageert op de personen om zich heen. De enige persoon die eigenlijk altijd de dupe daarvan is is Lenora, aangezien zij als enige altijd bij hem was.

Ik word gebeld. Het is Cal. Ik druk op het rode telefoontje, en hij stuurt me een bericht.

Calpal :) :
App me als je dit leest. ik maak me zorgen. please zeg waar je bent

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro