84. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk naar Lieke die naar binnen komt lopen. "Heeyyy" zeg ik met een glimlach. "Noortjeee Harry vroeg of ik mee wou op zijn tour als voorprogamma what do ya think" zegt ze blij. "Wacht wat? Dat duurt minstens 3 maanden" zeg ik tegen haar. Ze knikt. "En omdat Harry wat langer in alke steden blijft kan ik ook meer zien daar" zegt ze. "Awesome Lieke I am happy for you" zeg ik tegen haar. Ze kijkt nu nog blijer en gaat vervolgens naast Harry zitten.

Ik moet ook is een keer wat met mijn leven gaan doen man. Geez.

Ik leg mijn hoofd op Mikey zijn schouder en doe mijn ogen dicht. "Are you tired?" Vraagt hij zacht. "Een beetje" zucht ik. "Wil je slapen?" Vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd.

Vervolgens staat Ashton ineens op en loopt weg. Okay cool. Logisch ook.

Ik bedenk me net dat ik al die opdrachten voor ons werk alleen moet gaan doen als ze op tournee is. Yeet gezellug.

"Weet je" zegt Niall dan ineens tegen mij. "Wat?" Vraag ik. "Jullie 2 zijn best wek schattig samen" zegt hij dan. Ik zie Micheal rood worden en ik kijk confused. "Als vrienden ofcourse" zegt Niall erachter met een knipoog. "You are weird Horan" zeg ik dan.

"Ja ja dat wisten we al" zegt hij . Ik grinnik. "Hey heb je zin om morgen wat te doen" vraagt Micheal dan. "Is het erg als ik wat met Lieke ga doen aangezien ik der binnekort voor een tijdje niet meer ga zien?" Vraag ik hem. "Nee sure. Kijk wel uit tho" zegt hij. "Ofcourse" grinnik ik.

"Gaan we wat doen dan?" Vraagt Lieke dan ineens verbaasd. "Yup" zeg ik tegen haar. "Wattan?" Vraagt ze. "Gewoon leuke shit weet je wel. Zonder jongens voor een keer" zeg ik tegen der. "Ohh love that" zegt ze.

Opeens gaat mijn telefoon af dus besluit ik te kijken zoals elk normaal persoon te kijken.

Mikey
Kijk achter jeeeeeee.

Ik kijk weird maar doe wel wat hij zegt. En daar komt Ashton aan lopen. "We moeten praten" zegt hij. "Nou nee" zeg ik. "Jawel" zegt hij tegen mij. "Als je wat wil zeggen kan je het gewoon hier zeggen" zeg ik tegem hem. Hij zucht.

"Okay cool, het spijt me voor wat ik heb gedaan lenoor... maar ik kan niet zonder jou... en jij niet zonder mij" zegt hij tegen me. "Oh ja zeker wel" zeg ik tegen hem. "Tuurlijk meid" zegt hij terwijl hij zijn armen kruist. "Dus jij denkt oprecht dat ik niet zonder jou kan?" Vraag ik aan hem.

Iedereen zit alles gewoon toe te kijken. Laten we zeggen dat ik zometeen iets heel doms ga doen en mensen mij waarschijnlijk gaan haten. Maar okay.

"Yea basically" zegt hij. Dit is niet Ashton. Maar ok. Idc. Ik kijk Ashton even aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Sorry?" Vraag ik verbaasd. "Yea basically" herhaalt hij. "Watch me Irwin" zeg ik.

Zoals ik al zei ik ga iets heel erg doms doen.

Ik draai me om naar Micheal en zoen hem.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro