83. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Weet je wat ik wil? Verhuizen. Lijkt me echt lit." Zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Alle hoofden in de kamer kijken naar mij die boven een kom noedels hangt. Ik had zin in noedels dus had Cal dat voor me gemaakt.

Lief.

Ik leg mijn stokjes op de tafel, ja ik eet noedels met stokjes, en ga dan verder met mijn verhaal.

"Of reizen. Like ik vind het echt leuk hier maar ik heb heel erg het gevoel dat ik heel weinig van de wereld zie. Ik zie wel wat tijdens tours," Calum doet zijn mond open om wat te zeggen maar ik ga gewoon verder met praten, "maar dat is al opgevuld met allemaal stress en meer van dat soort onzin." ik zucht.

"Ik wil gewoon de wereld zien." Ik pak mijn stokjes op en ga verder met eten. Lenora en Mike en Niall zijn nog steeds niet terug. Ashton is chagrijnig videogames aan het spelen, Liam is de honden aan het uitlaten samen met Louis. Luke, Calum en Harry zitten bij mij aan tafel. Gezellig.

"Misschien kan je mee met een deel van mijn tour? Ik heb heel veel ruimte tussen de dagen in dus je kan gewoon alles zien als ik weer ga?" Stelt Harry voor en Luke stemt meteen in.

"Onze tour duurt toch nog heel lang dus dan kan je als openingsact voor Harry mee? Dat zou supergaaf zijn!" zegt hij, net ietsje te enthousiast. Ik haal gewoon mijn schouders op.

"Wanneer begint het?" vraag ik.

"Wacht, je bent toch niet serieus aan het overwegen om mee te gaan?" vraagt Calum nu.

"Hoezo niet?"

"Dan zie ik je dik 3 maanden niet." ik moet even lachen.

"Nou, misschien blijf ik speciaal voor jou wel in Nederland." Hij moet ook lachen en ik sta op om mijn bord in de keuken te zetten. Dan pak ik nog een bakje en een appel en een mesje en begin de appel te schillen en in stukjes te snijden.

Uiteindelijk laat ik de appel vallen en snij per ongeluk in mijn hand. Zodra ik het rood zie komt er, uit automatisme, een glimlach op mijn gezicht. Ik kijk gewoon ernaar, hoe de rode druppels over de palm van mijn hand lopen, en ik voel de pijn niet. Mijn kleine stukje appel dat ik nog niet gesneden had ligt op het aanrecht, een bijna vol bakje met appelstukjes ligt ernaast. En de deur gaat open.

"Wat ben je aan het doe- oh jezus." Calum keek terwijl hij aan het praten was over mijn schouder, wat niet heel lastig is aangezien hij echt gewoon fucked up lang is, en ziet mijn handpalm meteen.

"Ik snij appel."

"Niet alleen de appel zo te zien." hij pakt voorzichtig het mesje uit mijn hand en kijkt daarna naar mijn handpalm. Hij pakt zachtjes mijn hand, doet mijn ring af en houd mijn hand onder de kraan.

"Waarom heb je die ring gehouden?"

"Omdat ik je miste. En je niet kwijt wilde. En ik kon geen goede plek verzinnen om hem weg te gooien en nu voelt het gewoon raar als ik hem niet omheb."

"Ga- ga je mee met Harry? Op tour?" Ik haal mijn schouders op.

"Behalve Lenora zie ik geen reden om niet te gaan. Ik bedoel, wees een beetje realistisch. Jij en ik gaat niet gebeuren voor een lange tijd. Sorry Cal." zeg ik, en dan loop ik de keuken uit, naar de woonkamer, waar Lenora en de jongens nu ook zijn.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro