82. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Ben je hem kwijt?" Vraag ik meteen. "Ig so" zegt ze. Well damn. "Misschien dat a- micheal hem heeft gezien" zeg ik dan. Ze kijkt me vragend aan maar schud het dan van zich af. "DIRTY CLIFFO" zeg ik dan nogal hard. Even later komt hij binnen strompelen. "What is happeninnnn" vraagt hij. "Weet je waar mijn ring is..? Je weet wel die van gister" zeg Lieke. "Idk misschien in de doos van monopoly" zegt Micheal.

Meteen gaat Lieke erheen en ze komt oogelucht terug met de ring om haar vinger. Ik grinnik.

Vervolgens komt Ashton de keuken in lopen en ik rol mijn ogen. Ashton kijkt boos naar Micheal en schuldig naar mij. Lieke kijkt ons alle 3 vragend aan. "Wat is hier aan de hand" vraagt ze dan. "Niks meer eigenlijk." Zeg ik dan. Micheal en Lieke kijken mij confused aan. Ashton kijkt me aan met een je-waagt-het-nietblik.

"Ashton en ik zijn niet meer samen maar that's it" zeg ik alsof het me niks boeit. Maar het boeit me best veel. Lieke en Micheal kijken SHOOK. en ik besluit het ze later maar te gaan vertellen. Ooit een keer. Misschien.

Meteen krijg ik een sidehug van beide. Ik glimlach een beetje als Ashton weg is. "Wat is er gebeurd?" Vraagt Micheal dan bezorgd. Ik zucht.

"Gister toen ik Calum probeerde te kalmeren vertelde hij mij dat Ashton al sinds dat hij naar LA ging vreemd ging met Kaykay.. dus ik heb hem daarmee geconfronteerd en het was echt zo dus zijn we uit elkaar." Zeg ik.

"Het gaat wel lekker met alle relaties zeg. Damn. I lowkey wanna kill Irwin rn tbh" zegt Micheal. "Agree and same"zegt Lieke dan.

"Anyways ik ga met Niall ontbijten bij de mac aangezien hij er net achter is gekomen dat dat bestaat. Iemand die mee wil?" Vraag ik. "Ja sure"zegt Mikey. Lieke schud haar hoofd en verteld me dat ze nog shit moet doen.

---

Intussen zit ik in de mac met Niall en Micheal. Gesallig.

"Okay okay even leuke foto" zegt Niall terwijl hij zijn camera op mij en Micheal richt. Meteen komen de raarste gezichten en hebben we uiteindelijk een frietjes gevecht. We liggen alle drie in een deukk.

Niall post het op zijn insta en echt een paar minuten daarna staat heel mijn insta vol met die video. Tis echt gezellig met deze gasten.

"Dus Niall hoe gaat het met jouw liefdesleven" zeg ik meet een grijns. Meteen kijkt micheal op dezelfde manier als ik naar Niall waardoor hij in de lach schiet.

"Ja weet je er is wel zo een meid die cool is maar Idk" zegt Niall dan terwijl hij rode wangetjes krijgt. "Awww" zeg ik met een glimlach. "Who is the lucky girl Horan" zegt Micheal dan. "Gewoon zo een meisje die ik heb ontmoet tijdens 1 van de breaks die ik waarschijnlijk niet meer ga zien" zegt hij met een kleine grinnik. "Komt goed kiddo" zeg ik blij.

"Ik wil ook een foto van jullie" zeg ik grinnikend. "Ofcourse" zegt Micheal en hij gaat met zijn rug tegen die van Niall aan zitten en gebruikt zijn hamburger als pistool. Ik schiet in de lach terwijl ik er een video van maak. Vervolgens post ik hem en echt een paar minuten daarna krijg ik een bericht van Ashton. 3 om precies te zijn.

Ash💕
En jij vroeg je oprecht af waarom ik jaloers was?

Heb je gezien hoe Micheal naar je keek?

Tis mr goed dat we uit elkaar zijn. Je springt nogal snel van de 1 naar de ander. vind je ook niet?

U
K.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro