81. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik ben aan het giechelen. Is dat hoe je dat schrijft? Waarschijnlijk niet.

ANYWAYS.

Lenora is naar boven gelopen, ik weet niet waarom, Ashton is boos hier blijven zitten. Harry heeft mij half tegen zich aangetrokken en Calum is ook boos. Waarom is iedereen boos? I don't know.

Nu gaan we gewoon een bordspelletje spelen. Het is monopoly, maar omdat er te weinig poppetjes zijn aangezien we de helft zijn kwijtgeraakt doe ik mijn ring af en leg die op het bord om als poppetje te functioneren. Calum pakt de ring even op en kijkt ernaar en legt hem dan glimlachend terug. Luke heeft het door en word boos. Dat is de derde, of de vierde die boos word, ik weet het niet eens meer.

"Is dat de ring die je van Calum hebt gekregen Liek?"

"Zou kunnen." zeg ik, en ik kijk er nog een keer naar. Calum zit vol trots naar Harry te kijken en die kijkt met mij mee naar de ring. Aan de binnenkant van de ring staan dingen ingegraveerd, wat me nog nooit eerder is opgevallen.

"I can see your heart can love again." En zijn initialen, C. T. H. en die van mij, A. L. B.

Ik glimlach even en knik dan. Naar Luke, en leg de ring weer op het bord. Dat het Calums ring is boeit me even vrij weinig, ik ben hier alleen maar om een spelletje te spelen. Harry vertelt dat de tekst op de ring van een liedje is dat hij heeft geschreven en dat het dus technisch gezien van hem komt en ik begin te lachen. Ergens heeft hij wel gelijk, als hij het bedacht heeft.

Na drie uur Monopoly spelen, en nogal veel hotels die naar elkaars hoofd zijn gegooid heeft Louis gewonnen. Niall en ik zijn allebei al ongeveer 2 uur lang blut en zitten met zijn tweeën op de bank. Hij probeert mijn haar te vlechten en ik ben liedjes van One Direction aan het zingen, hele oude.

"It's a quarter past three, can't sleep at all." begin ik, en Niall doet mee, met half dronken harmonies. Klinkt nog best wel gaaf.

"Heb je ooit over een zangcarrière nagedacht?" vraagt Harry, die er ook bij komt zitten. Lit. Ik knik.

"Ik ben bezig met een album, en als ik die af heb ga ik mee met de jongens als openingsact en gaat Noortje mee als officiele fotograaf." Hij vraagt geïntereseerd naar verdere details van het album, en ik geef die ook. Ik heb al bijna alle liedjes, moet er nog 2 of 3, en daarna ben ik klaar en moet ik alleen nog een naam bedenken.

"Ik zit te denken aan de naam 'Nyctophobia', dat betekend de angst voor het donker," leg ik uit als ik Harry's confused gezicht zie, "en dat slaat op het liedje dat ik samen met Cal heb geschreven." Niall vraagt naar het lied, en ik begin gewoon met zingen. Als Cal doorheeft wat ik zing komt hij er ook bij zitten.

"Weet je wat wel echt gaaf is, het gaat dus over de angst voor het donker. En in het begin is de zin van 'I saw that a Thousand little lights started to die' wat betekend dat de lichtjes weggaan. Dan heb je in het refrein 'But most of the times those tiny lights are found in your dark eyes' wat betekend dat als de lichtjes weg zijn ze bang is voor het donker dat achterblijft, aka de ogen. Dus ze is bang voor dat persoon." zeg ik triomfantelijk.

-----

Als ik de volgende ochtend wakker word, op de bank beneden, zie ik Lenora al in de keuken staan. Ik wil opstaan, maar word door mijn knallende koppijn weer teruggetrokken. Ik grom, en Lenora komt lachend de woonkamer in.

"Hoofdpijn?" ik knik, en ze loopt naar de keuken om een pijnstiller te pakken. Daarna komen de helft van de jongens binnen, Mike, Louis, Luke en Harry. Luke kijkt meteen naar mijn hand en ik volg zijn blik.

"Noortje?" ze loopt de woonkamer weer in met een glas water en een pijnstiller.

"Ja?"

"Heb jij mijn ring gezien?"

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro