80. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Calum word boos. Oh shit. Oh shit. Oh fk shit. Voordat hij een woord kan zeggen trek ik hem mee naar buiten en verplicht ik hem om te gaan mediteren met mij voor dat hij shit gaat zeggen waar hij spijt van gaat krijgen.

Zodra hij rustig is zucht hij. "Thanks kiddo" zegt hij dan nogal sad. "Hey daar zijn vrienden voor. Maar Cal als je Lieke terug wil moet je terug gaan naar vrienden voor dat Harry voor haar gaat" zucht ik. Hij kijkt naar zijn handen. "Ja..."zegt hij zacht. "Maar let ook op je eigen mentale gezondheid want volgens mij gaat het daar soms ook niet helemaal goed" zeg ik tegen hem. Hij grinnikt en geeft me gelijk.

Hij zucht. "Ik moet je iets vertellen" zegt hij. "What's wrong?" Vraag ik. "Vermoord me niet.. maar Ashton
... hij is echt al sinds dat hij toen naar LA ging... aan het afspreken en alles met Kaykay... ze is basically zijn fuckchick wanneer hij ya know. Aangezien jij nog niet verder durft enzo.." zegt hij tegen mij.

Ik krijg nogal wat tranen in mijn ogen. "Um... mag ik vragen hoelang dit je al weet?" Vraag ik hem terwijl ik mezelf groot probeer te houden. "Sinds het begin... maar kijk Ashton is mijn beste vriend en ik kon hem.niet verraden maar ik kan dit ook niet meer door laten gaan het spijt me" zegt hij. Ik slik. "Zorg jij nou maar dat je die shit met Lieke fixt. Ik ga met Ashton praten"zeg ik.

Hij knikt en gaat rustig naar binnen en bied zijn excuses aan enzo. Ik ga naar Ashton en trek hem mee naar buiten.

"Wowowow babe wat is er" vraagt hij als we buiten staan. "Wees eerlijk tegen me Ashton... zijn jij en Kaykay fuckbuddies" vraag ik aan hem. Geloof me als ik zeg dat ik goed ben in mezelf groot houden. Hij kijkt me een tijdje schuldig en knikt uit eindelijk. Ik kijk hem vol ongeloof aan.

"Je geeft me niet eens een verklaring ofzo?" Vraag ik dan. Hij blijft stil. "Natuurlijk. Maar vervolgens wel jaloers gaan doen als ik ook maar praat met een andere gast. Cool Irwin heel cool" zeg ik tegen hem. Ik loop naar binnen.

"Goedemorgen iedereen, ik spreek jullie morgen. Ik ben moe en klaar met vandaag" zeg ik tegen ze. Iedereen knikt begrijpelijk. Lieke is aan het giechelen en Micheal kijkt bezorgd. Fuck dat.

Ik ga naar boven en zodra ik op mijn bed zit komen de tranen. Lieke had gelijk. Liefde bestaat niet.

Ik pak de foto naast mijn bed van Ashton en mij op de eerste show. Ik kijk er lang naar en gooi hem dan het raam uit. Want dat kan. Like I said before once. Love is not my thing. Het gaat nooit goed en ik ben er klaar mee. Ik steel southy wel.

Love sucks. Vooral aks het bkijkbaar maar vanaf 1 kant komt. Weet je wat het is. Ik ben niet eens boos op Ashton ik ben op mezelf om weer zo fk dom te zijn om in zoiets te trappen. Alweer. I am dumb as fuck

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro