96. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik zit tussen Micheal en Calum. Yeet. Ze zijn truth or dare aan t spelen en Calum is verplicht om een minuut lang fortnite danjes te doen.

What an idiots.
Cute idiots.

"Okay next" zegt Calum dan. "Umm Hemmoo" zegt hij dan. "Dare" zegt Luke. Oh shizzle. Calum krijgt een grijns op zijn face. "Jij moet.... je haar ook verfen" zegt Calum dan onschuldig. "Je mag zelf bepalen welke kleur" zegt hij er snel achteraan. "Well shit, doen we morgen" zegt Luke.

"Hey hey hey ik ben het hier niet mee eens." Zegt Sierra dan waardoor Lieke in de lach schiet. "Sorrynotsorry mrs. Hemmings" zegt Calum onschuldig. "Don't mind that name" grinnikt ze.

Ship.
I need lil hemmos
I need them to MARRY.

"Okay anyways Ash truth or dare?" Vraagt Luke. "Truth Ik ben lui" zegt hij. Nothing changed. Lolz.
"Do you think kaykay is the one?" Vraagt Luke.
Ashton knikt en ik glimlach. That's cute.
"Wacht echt?" Zegt Luke verbaasd. "Ja eigenlijk wel" zegt Ashton dan. "That's cute, jullie passen goed bij elkaar" zeg ik dan. Meteen kijkt iedereen mij raar aan. En haal mijn schouders op.

En zo gaat het een tijdje door totdat ik slaap van op de grond aangezien mensen mij niet op hun schouder wouden laten slapen. Vieze bitchez.

---

Ik word wakker gemaakt met water in mijn face. "Wtf!" Zeg ik terwijl ik overeind ga zitten. "Was dat nodig?" Vraag ik.

"Ja kom opppp" zegt Micheal. Wat doet hij hier nog? "LIEKE ER STAAT EEN WILDE MICHEAL IN DE HUIS KAMER" schreeuw ik door her huis en vervolgens komt Ashton binnen.

"Wat doe jullie hierrrr" zeg ik dramatisch. "Ik heb je pannenkoeken opgegegeten" zegt Ashton schuldig. "Je heb wat?" Zeg ik met mijn dode blik.

"Oops?" Zegt hij.
"Hi" zeg ik.
"LARRY" roept Micheal.
"Ik mag jou nogsteeds Mikey" zeg ik.
"I'm hurt" zegt Ashton.

Dan bedenk ik me dat de laatste keer dat ik Ashton heb gezien hij in een ziekenhuis bed lag. Met oprecht pijn en niet allen fysiek. I will never stoo hating myself for that.

Ik kijk ashton aan en besluit hem dan te knuffelen.

"Wow gaat het?" Vragen ze beide tegelijkertijd. "Ja um ik wil sorry zeggen over wat er is gebeurd de laatste keer dat ik jullie zag... " zeg ik tegen ze. "That's fine" zegt Ashton terwijl hij me terug knuffelt. Micheal knuffelt mij ook. Groupshug. Yay.

Vervolgens komt de rest binnen looen en zij joinen ons gewoon. Makes me happy.

"Ik wil chocolade melk" zeg ik dan weer. "Wat is jouw probleem ineens met chocolademelk" zegt Lieke. "Nobody knows" zeg ik en ik wring me tussen de mensen door.

Ik krijg claustrofobie als er teveel mensen te dicht op me zitten. Dus mijn ademhaling begon net al zwaarder te worden. Worden we blij van.

Nu even wat anders.

Iedereen op twitter denkt meteen dat Lieke en ik wder een relatie krijgen met Cal en Ash. Maar opzich blijf ik liever forever alone. Ik heb echt haat naar liefde gekregen en Idk kheb er gewoon geen zin in. Dus blijf ik forever alone hehehehee.

Lifeupdate: ik begin harder te hyperventileren maar komt wel goeddddd.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro