95. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Meteen steek ik een hap in mijn mond en doe dan het draak adem achtig iets omdat het te heet is. Sierra begint meteen te lachen en binnen een no time lacht bijna iedereen mee aangezien ze zo'n leuke lach heeft. Ik slik de hap door en kijk iedereen nep boos aan.

"Is het nog steeds je lievelingseten?" vraagt Calum, en ik knik. Ik hou echt heel veel van lasagne, holy shit. Anyways.

De jongens geven ons updates over hun leven, en Lenora en ik doen hetzelfde. In een jaar kan er echt heel veel veranderen. Ik bedoel, mijn haar is weer kortgeknipt, Lenora is nog iets kleiner geworden dan ik, (ik ben groter hehe) en de jongens.. waar begin ik? Ze zijn allemaal nog volwassener, nog dommer en nog knapper geworden. Like, echt een stuk knapper. Na het eten loop ik met alle borden naar de keuken en zet de kraan aan om te gaan afwassen, want ik heb de vaatwasser gesloopt.

"Hulp nodig?" Luke komt binnen, en ik schud mijn hoofd maar hij is eigenwijs en pakt alsnog een theedoek. Ik geef hem een bord aan dat ik heb schoongemaakt en ga verder met een andere.

"Dus, hoe gaat het met de liefde? En waar moet ik dit bord neerzetten?" Ik grinnik.

"Zet maar op de kast, en slecht. Bij jou gaat het goed though." Hij zet het bord neer op de kast en pakt een lepel.

"Wat bedoel je?"

"Nou," zeg ik, terwijl ik met de afwasborstel naar hem wijs waardoor hij nat word, "jij en Sierra gaan lekker. Ik bedoel, jullie zijn al like een eeuw samen. Trouw eens met haar man." Hij veegt een druppel van zijn voorhoofd en word dan rood. Ik kijk hem aan en trek een wenkbrauw op.

"Nou, misschien was ik dat van plan." Ik laat de vork weer in de gootsteen vallen en kijk hem versteld aan.

"Wat- wanneer- heb je haar al gevraagd? Mag ik er bij zijn? Holy shit, mijn broertje gaat eerder trouwen dan ik."

"Als ze ja zegt," hij tikt even op mijn neus, "en we gaan binnenkort op vakantie naar Griekenland, met de jongens ook. Als je wilt kan je mee?" Meteen vlieg ik hem om zijn nek en schreeuw een 'dankje' in zijn oor.

"Wil je me wel meehebben though?" Nu is hij de persoon om verbaasd te zijn. "Nou," ga ik verder, "Ik en Lenora hebben allebei een eh- geschiedenis met je vrienden. Misschien word het weer drama en ik wil je vakantie niet verpesten."

"Ga nou gewoon mee, dat is gezellig. We gaan toch pas over twee weken, dus je hebt de tijd om na te denken. En nu," zegt hij terwijl hij mij natspat met water, "droog die fucking vorken af." Ik moet lachen en begin meteen de vorken schoon te maken. Ik begin ook zachtjes New Years Day van Taylor Swift te zingen en Luke glimlacht.

"Dat heb ik gemist, weet je. Je gezang." Ik word rood en geef hem het laatste bord aan. Terwijl ik doorga met zingen zet ik de borden terug in de kast en leg het bestek in de la. Als we klaar zijn loop ik de woonkamer in. De mensen zitten allemaal in een kring. Oh god, dan zijn er twee opties.

Spin the bottle, wat niet kan aangezien iedereen op twee mensen na een relatie heeft, of truth or dare. Waarschijnlijk truth or dare. Ik ga tussen Sierra en Mike inzitten en krijg meteen twee benen op mijn schoot gepleurd. Ik kijk Sierra verontwaardigd aan en ze lacht gewoon. Ik luister naar Calum die Mike een dare geeft en kijk even de kring rond.

God, I missed these people.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro