94. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Ga weggg omg dit is de 1e keer in 2 jaar dat we ze zien Lenora doe normaaaaaal" zegt Lieke waardoor ik in de lach schiet. I am such a great friend. Hehe.

"Wil jij zeggen dat je nu alweer wat met Ashton wil" zegt Lieke.
"Bitch hij is met kaykay" zeg ik tegen der.
"Ja en Cal is met rachel" zegt Lieke.
"Dus? Zag je hoe hij deed? HE STILL LOVES YOU" zeg ik grijnzend.
"Hmmm sure meid blijf dromen" zegt Lieke.
"Ja weet je want dreams come true" zeg ik met een grijns.
"Waarom ben je zo vervelend vandaaaaaag trouwens Ashton was ook zo van I missed u fk much ofzo" zegt lieke.
"Hey hey hey. 1. Ik doe niet meer aan relaties. Wat een bs is dat en 2. IDC" zeg ik tegen der.
"Hmmmmm" zegt ze.

"waarom heb je de jongens eigenlijk uitgenodigd? Want dat betekent dat die bitchez ook komen. De enigste die ik van hun mag is Sierra de rest mag ons niet " zeg ik dan. "Nou... want ja" zegt ze dan. "Jij bent wel echt goed met argumenten vandaag he?" Zeg ik. Ze knikt en parkeert dan de auto.

"Wie als laatst binnen is moet de was doen" zeg ik dan. Lieke kijkt me aan zo van meen je dees. "Tis jouw beurt dus nee" zegt ze dan. "Sadness" zeg ik.

Vervolgens lopen we beide naar binnen. "Ik wil echt een hond eigenlijk" zeg ik als we naar binnenlopen. "Nee dat wil je niet want daar heb je geen tijd voor" zegt Lieke. Mweh. Ik loop naar de platenspeler en doe er een plaat op. Yeet. Logisch though.

"Ik ga opruimen dan ga jij koken deal?" Zegt Lieke. De laatste keer dat Lieke kookte had we een kleine brand... het was oprecht klein maar alsnog. Ze durft nu niet meer te koken. "Deal" zeg ik en ik ren naar de keuken terwijl ik aan het jammen ben op de muziek.

"Oh ja chocolademelk" zeg ik. Ik pak chocolademelk want dat heb ik nodig. "LIEKE ITS A CHOCOLATEMILK PARTY" schreeuw ik. "Waarom ben je zo hyper?" Vraagt ze. "Nou Idk" zeg ik tegen der.

"Sure meid" zegt ze en vervolgens gaat ze weer verder en maak ik het eten klaar.

---

De bel gaat.

"Jij gaat" zegt Lieke.

"Jij nodigt ze uit jij gaat" zeg ik terug.

Ik hoor een dramatisch zucht, een paar voetstappen en een deur die opengaat. Vervolgens hoor ik allemaal mensen praten en binnekomen. Ik zet het eten op tafel en kijk dan om het hoekje of die chickies ook mee zijn.

De goden houden van mij.
Alleen Sierra is er. Ik mag Sierra wel. Sierra is baeeee.

Ik zet nu echt alles klaar. "VOEDSEL" schreeuw ik naar de andere kamer. Vervolgens ga ik ergens zitten en wacht ik totdat de rest binnen komt.

Lieke en Micheal komen naast mij zitten. Naast Lieke zit Calum, Tegenover mij zit Ashton, tegenover Lieke zit Luke en daarnaast zit Sierra.

"Okay Idk of dit goed smaakt het spijt me als jullie vergiftigd worden" zeg ik heel serieus waardoor mensen in de lach schieten.

"It was not a Joke it was a warning." Zeg ik.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro