16: Missing You

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Katie p.o.v

Ik doe de deur open en schrik me kapot als ik de gene zie die voor de deur staat.

"Harry!" mompel ik onhoorbaar.

Harry p.o.v

Als ik Katie zie kan m'n mond wel openvallen. Ze draagt een groot shirt met kniekousen wat haar best sexy staat. Haar haar hangt los over haar schouders wat de look nog mooier maakt.

"Hye!" zegt ze verlegen.

"Hye mag ik binnen komen?" vraag ik.

"Natuurlijk." zegt ze.

Ze laat me binnen.

"Je hebt eigenlijk een best groot huis." zeg ik terwijl ik wat rond kijk.

Mijn ogen vallen weer op wat Katie aan heeft.

"Ohw... Ik trek wel wat anders aan!" zegt ze snel terwijl ze al vast de trap op loopt.

Ik pak haar hand vast en ze kijkt me vragend.

"Dat hoeft niet dit staat je leuk." zeg ik terwijl ik diep in haar blauwe ogen kijk.

Een lach verschijnt op haar gezicht en ze loopt de woonkamer in. Ik kijk nieuwsgierig rond en ik zie een lief klein hondje verlegen op me af lopen. Als ik een stap naar haar toe zet zet zij een paar stapjes terug.

"Vlokje niet zo verlegen." zeg Katie met een lieve glimlach.

Ze tilt het hondje op die blijkbaar Vlokje heet. Ze zet haar op de bank neer en ze gaat er naast zitten. Ik ga naast haar zitten en sla een arm om haar heen.

"Duss hoe was je week?" vraag ik.

"Vooral saai." zegt ze emotieloos.

Ik begin te lachen.

"Hey! Ik reis niet de hele wereld over voor optredens en interviews! Ik ben niet wereld beroemt! Ik heb geen gillende de fans!" schreeuwt ze boos.

Van die woorden begin ik nog harder te lachen.

"Je bent schattig als je boos bent." zeg ik als ik uit gelachen ben.

Ik tik op haar neus en ze kijkt me geïrriteerd aan.

"Ik ben niet schattig!" zegt ze boos terwijl ze haar armen over elkaar heen slaat.

Ik pak tussen duim en wijsvinger haar kin vast en trek haar steeds dichter tegen me aan.

"Dat ben je wel." zeg ik nog snel.

Ik trek haar nog dichter tegen me aan en mijn lippen raken de hare. Dit gevoel heb ik echt gemist. Ze trekt terug en ze kijkt me met grote ogen aan.

"Ik heb je echt gemist." zegt ze na een lange stilte.

Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik doe weer een arm om haar heen.

"Ik jou ook." zeg ik terwijl ik een klein kusje op haar hoofd druk.

Ze geeft me een lieve glimlach en ik glimlach terug. Ze keert haar hoofd richting de tv en kijkt er gefocust naar.

"Welke film is dit?" vraag ik na een tijdje.

"Weet niet dit heb ik aan gezet voor Vlokje." zegt ze aarzelend.

Katie p.o.v

Ik vind het zo fijn dat Harry er is maar ik had niet verwacht dat hij zo vroeg zou zijn. Ik probeer naar de tv te kijken maar dat lukt niet. Op één of andere manier willen mijn ogen de hele tijd naar Harry kijken. Ik probeer ze tegen te houden maar dat lukt niet. Mijn ogen dwalen langzaam af naar Harry waardoor ze langs Vlokje gaan.

"Shit...ik moet Vlokje nog uitlaten!" zeg ik snel.

Ik spring van de bank en loop de gang in. Ik trek snel m'n rode ballerina's aan. Harry loopt achter me aan met Vlokje in z'n armen. M'n mond valt open als ik hem zie.

"Whouw...ze vind je echt aardig." zeg ik met een lach op me gezicht.

"Ja dat heb ik door." zegt Harry.

Harry zet Vlokje voorzichtig op de grond neer. Ik pak de blauwe riem en doe hem vast aan Vlokjes halsband.

"Dat was toch niet sarcastisch bedoelt." zeg ik streng.

"Nee nee dat was niet sarcastisch." zegt Harry snel.

Een lach verschijnt op mijn gezicht. Harry rukt mijn lange jas van de kapstok en doet hem bij me aan.

"Nu hoef je je niet om tekleden." zegt Harry met een grote grijns op zijn gezicht.

"Je wilt gewoon dat ik dit aan houd omdat ik dan bekant niks aan heb." zeg ik nep boos.

"Klopt." zegt hij eerlijk.

Mijn mond valt van verbaasing open. Harry begint te lachen en slaat een arm om me heen.

"Kom Beauty we gaan maar eens anders moeten we hier nog hondenpis opruimen." zegt Harry terwijl hij de deur open doet.

We lopen samen naar buiten terwijl Harry nog steeds een arm om me heen heeft. Als de pers ons zo zou zien zouden ze denken dat we een stel zijn maar dat zijn we niet denk ik. Ik probeer niet te denken aan al dat gedoe met de pers enzo. Ik wil hier van genieten. Deze intieme momenten tussen mij en Harry mis ik. Terwijl we maar echt een paar intieme momenten hebben gehad.

"Beauty waar zit je aan te denken?" vraagt Harry.

"Ohw aan niks hoor." lieg ik.

We komen bij een veldje aan waar Vlokje los mag. Ik maak de riem los en Vlokje huppelt er snel van door.

"Ik wist niet dat jij een hondje had." zegt Harry.

"Ik heb haar gekregen van me moeder op de dag dat ik terug kwam van jou. Daarom belde ze en het is Vlokjes schuld dat ons gesprek gister letterlijk het water in ging." ratel ik door.

"Letterlijk in het water?" vraagt Harry.

"Vlokje liep naar buiten en ik moest haar dus vangen. Maar toen begon het te regenen. Toen ik haar eindelijk te pakken had was ik helemaal doorweekt" ratel ik weer door.

Harry begint te lachen.

"Its not funny Styles!" zeg ik nep boos terwijl ik mijn arme over elkaar heen sla.

Harry begint nog harder te lachen.

"Ohw...Beauty. Je bent zo leuk als je boos bent." zegt Harry lachend.

"Dat ben ik niet." zeg ik geïrriteerd.

"Dat ben je wel." zegt hij terwijl die me optilt.

"Harry." gil ik boos.

"En nu wil ik een kus." zeurt Harry smekend.

Ik wurm me los uit zijn greep en ren weg.

"Dan moet je me eerst nog vangen." zeg ik snel.

Harry rent hijgend achter me aan. Ik begin langzaam moe te worden en stop even om op adem te komen. Voor ik het weet heeft Harry me al weer te pakken.

"Ik heb je en nu krijg ik een kusje!" hijgt hij.

Ik hijg nog even en kijk dan recht in Harry's ogen. Die zoals altijd me lief aankijken en zoals altijd helder groen zijn. Mijn hand valt langzaam op zijn wang en de andere in zijn nek. Ik voel zijn adem in m'n gezicht en een lach bespeelt zijn lippen. Zijn handen plaatst hij op mijn heupen en trekt me steeds dichter tegen zich aan. Ik kijk even naar beneden maar Harry duwt mijn kin weer omhoog. Onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar en ik laat mijn lippen op de zijne vallen. We worden gestoord door een keffende Vlokje. Ik trek terug en kijk Harry schuldig aan.

"Sorry." zeg ik teleurgesteld.

"Het geeft niks en trouwens jij bent echt snel voor een meisje." zegt Harry met een lieve glimlach op zijn gezicht. Een lach die ik elke dag wel wil zien.

"Dat komt ervan als je mee voetbalt met de jongens." zeg ik lachend.

"Voetbal jij?!" vraagt Harry.

"Ja al heel lang." zeg ik trots.

"Waarom voetbal je?" vraagt hij.

"Nouw het begon in groep 6 van de basisschool. Ik vond het niet echt leuk om al die dingen te doen die al die meisjes deden. Tikkertje of zandkrab. Ik vond dat echt super saai. Dus ik besloot met 2 vriendinnen Kaat en Aylin te gaan voetballen en ik bleek er best goed in te zijn. Van af die dag voetbal ik." vertel ik dromerig.

"Whouw dat is al best lang." zegt Harry.

Ik knik en ik begin voor me uit te staren.

"Zullen we maar naar huis?" vraagt Harry na een tijdje.

Ik knik. Harry pakt m'n hand vast en we lopen terug.

"Kom Vlok we gaan!" roep ik.

Vlokje huppelt vrolijk voor ons uit terwijl ik nu pas besef dat ik hand in hand loop met de Harry Styles. Maar voor mij is hij niet meer de Harry Styles voor mij is tie gewoon Harry. Van die gedachten verschijnt er een lach op me gezicht.

Harry p.o.v

Ik heb Katies hand nog steeds vast hij is zo klein en zo zacht dat ik hem gewoon niet los wil laten. Ik zie dat er een lach op Katies mond verschijnt. Ik vraag me af waar ze nu aan denkt.

Katie p.o.v

Ik steek de sleutel in de deur en pruts even voordat de deur opengaat. Als de deur opengaat sprint Vlokje meteen naar binnen.

"Vlokje blijf staan! Je hebt nog viesen pootjes!" roep ik.

Ik schop me ballerina's uit en ren achter Vlokje aan. Ik hoor Harry op de achtergrond lachen als hij de woonkamer in loopt.

"Gaat het goed Beauty?" Vraagt Harry lachend.

"Kan je even helpen in plaats mij uit te lachen!" zeg ik geïrriteerd.

Harry begint nog harder te lachen om mijn reactie. Als hij uitgelachen is helpt tie me maar dan heb ik Vlokje al te pakken.

"En nog bedankt." zeg ik sarcastisch.

Harry begint te lachen.

"Sorry Beauty." zegt hij lachend terwijl hij een handdoek pakt.

Hij maakt Vlokjes pootjes schoon wat toch weer een lach op mijn gezicht toverd. Harry neemt Vlokje van me over en ik kijk trots toe hoe Harry met Vlokje speelt. Ik loop even de gang in en gooi me jas op de trap. Opeens hoor ik me telefoon rinkelen. Het is m'n moeder ik besluit op te nemen.

"Hye mam!" zeg ik vrolijk.

"Hye schat gaat alles goed daar in je eentje." zegt ze ook vrolijk.

"Ja hoor maar ik ben niet echt alleen ik heb Vlokje." lieg ik.

"Dat klopt maar, kan je wat voor me doen?" vraagt ze.

"Ja hoor." zeg ik aarzelend.

"Kan je brownies voor me bakken. Dan kunnen we die samen opeten als ik terug ben. Het recept ligt ergens in de keuken en al de ingrediënten hebben we al." ratelt ze vrolijk door.

"Maar mam..." ze kapt me af.

"Ik wist wel dat je het wauw doen. Maar ik moet ophangen doei liefie! Hou van je." ratelt ze weer door.

Ik wil nog doei zeggen maar ze heeft al op gehangen. Soms denk ik dat me moeder allang over me vader heen is. Maar misschien doet ze alleen zo vrolijk voor mij. Ik loop de woonkamer weer in en zie Harry vrolijk met Vlokje spelen. Een lach verschijnt op m'n gezicht.

"Beauty wie was dat?" vraagt Harry terwijl hij even stopt met spelen.

"M'n moeder ze wil dat ik brownies ga bakken." zeg ik terwijl ik de keuken in loop.

Harry loopt achter me aan en gaat op één van de barkrukken zitten.

"Oeh brownies dat klinkt lekker." zegt hij.

"Dat is het ook." zeg ik terwijl ik het recept zoek.

"Shit waar is het recept nouw." floept eruit.

"Is dit het misschien?" vraagt Harry terwijl hij een briefje voor me neus houd.

"Ja!" roep ik blij.

A/N Heey dit was hoofdstukkie 16 ik update nu sneller (ongeveer één keer per week) dat komt omdat ik meer tijd heb om te schrijven.

Ik heb zo'n tijd niet meer echte romantische stukken geschreven dat dit zo moeilijk was om te schrijven. Maar het is me gelukt! Maar ik weet niet zeker of het een goed stuk is?!

Trouwens ik doe geen A/N meer aan het begin van het verhaal anders wordt het te langdradig.

Maar Karry is weer bij elkaar en er gaan het weekend dat ze nu bij elkaar zijn leuke dingen gebeuren. Dat kan ik je verklappen!

Tot het volgende hoofdstukkie!

Groetiesss!

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro