20: Me too

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Katie p.o.v

Ik voel mijn ogen groeien en... Harry drukt zijn lippen op de mijne. Ik verlies bijna mijn evenwicht en grijp naar Harry's nek. Harry begint zijn lippen ruw tegen de mijne aan te bewegen en ik probeer het zelfde terug te doen. Maar voor mijn gevoel doe ik dit helemaal verkeerd. Harry tikt met zijn tong tegen mijn lip om toegang te vragen. Mijn lippen gaan voorzichtig van elkaar af en Harry glipt snel binnen. Onze tongen beginnen een hevig spel te spelen terwijl mijn twijfeling over mezelf steeds minder word. Harry bijt opeens op lip. Ik trek hard aan zijn knotje waardoor die los gaat. Eigenlijk vind ik dit veel fijner nu kan ik te minste weer met mijn handen door zijn haren gaan. Harry vind al snel zijn weg naar mijn haren waar die wild mee begint te spelen. Na een tijdje trek ik terug en ik kijk Harry lief aan. Zijn haar zit helemaal door de war maar dat zou de mijne ook wel zijn. Ik druk een kusje op zijn lippen en haal nog één keer mijn hand door zijn haren.

"Je bent zo goed, je kan dit zo goed! Ik kan hier wel uren van genieten." hijgt Harry in mijn oor.

"Ik ook." zeg ik lief terug.

Een grinnikje verlaat mijn mond. Ben ik echt zo goed?!? Nee, vast niet. Van mijn gedachten begin ik keihard te lachen. Harry kijkt me vragend aan. Ik stop met lachen en druk een kusje op Harry's lippen. Harry kijkt me weer met een lieve glimlach aan. Ik draai mijn hoofd richting de klok en kijk hoe laat het is, 11 uur. Ik begin nu toch moe te worden en een gaap verlaat mijn mond. Harry begint zacht te lachen.

"Is mijn Beauty een beetje moe." zegt hij lachend.

Ik kijk hem geïrriteerd aan, maar hij heeft wel gelijk. Ik knik.

"Zullen we dan maar gaan slapen?" vraagt Harry.

Ik knik weer en voor ik het weet tilt Harry mij op.

"Hazza!!!" gil ik

Hij begint te lachen.

"Je was toch zo moe." zegt Harry lachend.

Hij drukt een kusje op mijn lippen en hij loopt met mij in z'n armen naar boven. Ik druk mijn neus stiekem even in zijn blouse, die echt heerlijk ruikt.

"Ruikt het lekker?" vraagt Harry opeens.

Shit hij heeft het gemerkt maar, ik kan het niet ontkennen. Hij ruikt zo lekker. Ik voel mezelf rood worden en knik aarzelend. Er verschijnt een lach op zijn gezicht. Harry loopt mijn kamer in met mij nog steeds in zijn armen. Hij legt mij zacht neer op het bed.

"En nu slapen jij." beveelt hij

"Ooit gehoord van tandenpoetsen Styles." zeg ik lachend.

"Noop." zegt Harry.

"Ja, ja." zeg ik terwijl ik naar de badkamer loop.

Ik pak mijn elektrische tandenborstel en doe er wat tandpasta op. Harry komt in zijn boxer de badkamer in lopen en pakt zijn tandenborstel die niet elektrisch is.

"Zo, zo mevrouw doe maar luxe." zegt hij als hij mijn tandenborstel ziet.

Ik begin te lachen.

"Overdrijven is ook een kunst." zeg ik grinnikend.

"Ik heb toch al gezegd ik overdrijf nooit." zegt hij serieus.

Ik begin nog harder te lachen. Ik kijk naar Harry, die me nog steeds serieus aan kijkt. Ik stop met lachen en zet een onschuldige glimlach op. Harry begint te grinniken en pakt zijn tandpasta. Ik rol met mijn ogen. Jongens, je moet echt een cursus volgen voor dat je ze begrijpt. Ik poets mijn tanden en loop weer naar mijn kamer toe. Ik kijk naar het bed waar Harry al oplicht. Ik plof naast hem neer en hij slaat een arm om me heen. Ik trek mijn kniekousen uit en gooi de dekens over ons heen.

"Slaap je altijd zo?" vraagt Harry opeens.

"Waarom vraag je dat?" vraag ik verbaast.

"Nou ik wil niet dat je je anders gedraag als ik er ben. Want als je jezelf ben je het leukst." zegt hij lief.

Er verschijnen blosjes op haar wangen.

"Ohw, ehm...ik ben mezelf hoor. Zo doe ik altijd." zeg ik aarzelend.

Harry legt zijn hand op mijn wang en ik voel een lach op mijn gezicht verschijnen.

"Doe dat shirt dan uit, want ik weet dat je normaal in je BH en slipje slaapt." zegt Harry overtuigend.

Ik kijk hem met grote ogen aan.
Hoe weet hij dat? Harry pakt de onderkant van mijn shirt vast en ik slik.

"Hands in the air!" zegt Harry lief.

Ik slik nog een keer. Ik gooi mijn handen in de lucht en Harry trekt mijn shirt over mijn hoofd. Harry gooit mijn shirt weg en ik draai mijn hoofd ook weg. Harry draait mijn hoofd weer zijn kant op en legt zijn hand weer op mijn wang.

"Je hoeft je echt niet de schamen. Je bent zo mooi en je hebt zo'n mooi lichaam." zegt hij terwijl hij een arm om me heen slaat.

Ik voel mezelf rood worden.

Harry p.o.v

Ze is zo mooi waarom ziet ze dat toch niet? Ik kijk naar haar, ze is zo sexy. Ik besluit mijn stoute schoenen aan te trekken en ik glijd met mijn vinger langs het randje van Katie's zwarte BH met wit kant. Ohw god, haar borsten zijn zo perfect. Ik hoor Katie slikken en ik kijk haar schuldig aan.

"Het is niet erg." zegt ze zacht.

Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en ik trek haar iets dichter tegen me aan. Ik druk mijn lippen op de hare en begin mijn lippen wild tegen de hare aan te bewegen.

"You're so perfect." mompel ik tegen haar lippen aan.

Ik voel haar lachen tegen mijn lippen aan. Ze plaatst haar handen in mijn nek en begint haar lippen terug tegen de mijne aan te bewegen. Ik tik met mijn tong om toegang te vragen en haar lippen gaan voorzichtig van elkaar af. Mijn tong gaat snel naar binnen en we beginnen een hevig spel te spelen. Katie trekt opeens terug en ik kijk haar vragend aan. Katie kijkt naar de deur waar Vlokje zit.

"Mag ze bij ons liggen?" vraagt Katie.

Ik knik en Vlokje springt bij ons op bed. Katie plaatst haar hoofd op mijn borst.

"Ik ga slapen." mompelt ze.

Er verschijnt een lach op mijn gezicht en ik zie haar ogen dicht vallen. Ik haal mijn hand door haar haar en druk een kus op haar haar.

"Welterusten." zeg ik zacht.

Ik voel mijn ogen dicht vallen.

Ochtend

Ik word wakker door mijn telefoon die ligt te rinkelen. Ik pak hem en zie 'Marc' staan. Naast me hoor ik een zacht kreunend geluid. Katie is dus ook wakker geworden. Ik kijk haar aan en ze kijkt me met spleet oogjes terug aan.

"Wie is het?" vraagt ze kreunend.

"Marc, maar Beauty ga maar veder slapen." zeg ik en druk een kus op haar haar.

Ze draait zich om en sluit haar ogen weer. Ik loop de kamer uit en stap de badkamer in. Ik ga op de rand van het bad zitten en neem op.

"Harry, eindelijk. We hebben een onverwacht optreden vanavond. Voor de Britawards. Je moet nu naar London komen. Neem die chic waar je nu bent maar mee en haast je!" schreeuwt Marc gefrustreerd door de telefoon.

Ik wil nog iets terug zeggen maar Marc heeft al opgehangen. Lekker zeg dacht een ik leuk weekendje met Katie te hebben. Hebben we weer een concert. Ik loop Katie's kamer weer in en ga weer naast haar zitten op bed. Ik pak mijn telefoon weer en kijk naar de tijd, het is 10 uur. Ik hoor weer zacht kreunend geluid naast me en kijk naar Katie. Ze slaapt denk ik. Opeens krijg ik een raar gevoel als ik naar haar kijk. Iets wat ik nog nooit gevoelt heb bij een meisje. Ze is zo schattig en zo mooi. Maar ik moet haar toch gaan wakker maken. Ik haal mijn hand door haar haar en druk een kus op haar lippen. Ik leg mijn hand op haar wang en begin rondjes met mijn duim te draaien over haar wang.

"Beauty wakker worden." zeg ik zacht.

Katie's ogen gaan langzaam open en ze kreunt een beetje.

"Hoe laat is het." mompelt ze.

"10 uur." zeg ik zacht.

"En wat zei Marc?" mompelt ze.

"Ik moet vanavond naar de Britawards." zeg ik teleurgesteld.

Katie gaat rechtop zitten en kijkt me schokkend aan. Ik moet een beetje lachen als ik haar haar zie. Het zit helemaal door de war.

"Harry serieus!" roept ze.

"Ja maar van Marc mocht je mee." zeg ik rustig.

"Ik kan niet mee, ik heb school en anders gaat mijn moeder echt flippen." zegt ze teleurgesteld.

Shitt.

"Beauty kan je echt niet mee?" zeg ik teleurgesteld.

Ze laat haar hoofd hangen en schut teleurgesteld haar hoofd. Als ze me weer aan kijkt heeft ze tranen in haar ogen.

"Niet huilen, ik snap dat dit onverwacht is maar ik beloof je dat ik de volgende keer langer bij je ben." zeg ik lief en leg mijn hand op haar wang.

Ik trek haar iets dichter naar me toe en laat mijn lippen op de hare vallen. Na een tijdje trekt ze terug.

"Belooft?" vraagt ze.

"Belooft"

Ze laat haar lippen weer op de mijne vallen. Ik plaats mijn handen op haar heupen en zij haalt haar handen door mijn haar. We beginnen onze lippen hevig te bewegen en we vallen langzaam op bed. Ik tik met mijn tong tegen haar lip om toegang te vragen en ze geeft het me meteen. Mijn tong glipt naar binnen en begint een hevig spel te spelen met Katie's tong. Ik pak Katie's boven been vast en leg hem in mijn zij. Na een tijdje trek ik terug, Katie kijkt me met een lieve lach aan.

"Nu wil ik al helemaal niet dat je weg gaat." zegt ze met een lieve lach.

"Kan je echt niet mee." zeg ik en druk nog een kus op haar lippen.

"Nee, ik heb jammer genoeg school." zegt ze teleurgesteld.

"Wat doe je eigenlijk?"

"VWO"

"Oeh slimme meid ben je dus." zeg ik grinnikend.

"Nietes! Ik ben echt niet slim." zegt ze geïrriteerd.

"Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Je lijkt helemaal niet op een nerd en ik vind het best aantrekkelijk zo'n slim meisje." zeg ik lief en druk een kus op haar lippen.

Er verschijnt een lach op haar gezicht. Ik ga van haar af en ze gaat weer rechtop zitten.

"Ik ga me even omkleden." zegt ze.

Er verschijnt een grijns op mijn gezicht. Ik werp haar grote shirt en kniekousen naar haar toe. Ze kijkt me geïrriteerd aan.

"Serieus?!"

Ik trek een pruillipje en kijk haar smekend.

"Oké"

Ze trekt haar shirt aan en dan de kniekousen.

"Perfect" zeg ik met een knipoog.

Ze rolt met haar ogen en loopt de kamer uit. Ik ren achter haar aan en zie haar al bij de trap staan.

"Moet je niet iets meer aan?" vraagt ze en ze kijkt naar mijn boxer.

"Neh, zit lekker zo."

Ze rolt weer met haar ogen.

"Zo, zo heeft mevrouwtje last van een ochtend humeur." zeg ik lachend.

"Heb ik wel vaker." zegt ze geïrriteerd.

"En nu lopen jij ik heb honger." klaag ik en sla op haar kont.

"Hazza!"

A/N Boemie hier is nog een hoofdstukkie! Met veel moeite geschreven was super inspiratieloos!

Deze keer zonder cliffhanger, maar dat vinden jullie helemaal niet zo erg.

Groetiesss

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro