21: Then I'll Go

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Harry p.o.v

Katie en ik hebben nog snel wat gegeten. Ik heb me nog snel omgekleed en m'n koffer ingepakt. Katie staat al bij de deur met Vlokjes riem in haar handen. Ze staart naar de grond. Ik pak haar kin vast en duw haar hoofd weer omhoog.

"Niet zo sip." zeg ik en druk een kus op haar lippen.

Er verschijnt een lach op haar gezicht en ze doet de deur open.

"Vlokje, kom!" roept ze.

Vlokje rent de trap af en rent dan naar Katie. Katie doet de riem bij haar om en loopt dan naar buiten. Ik volg haar en pak dan haar hand vast.

"De laatste meters, wil ik je hand nog even vast houden." fluister ik in haar oor.

Er verschijnt een lach op haar gezicht en we lopen langzaam veder.

Na een tijdje zie ik de auto, die me komt ophalen.

"Is dat de auto?" vraagt ze.

Ik knik.

"Maar ik moet hier naar rechts en jij naar links." zegt ze teleurgesteld.

"Dan nemen we hier afscheid." zegt ik ook teleurgesteld.

"Ik ga je echt missen Beauty." zeg ik en sluit haar in mijn arm.

Ik druk mijn lippen op de hare en begin mijn lippen tegen de hare te bewegen, ze doet het zelfde terug. Ik tik met tong tegen haar lip aan om toegang te vragen. Haar lippen gaan van elkaar af en mijn tong glipt naar binnen. We beginnen een hevig spel te spelen totdat ik een toeter hoor. Ik trek terug en Katie kijkt me verdrietig aan.

"Ik moet nu echt gaan." zegt ik teleurgesteld.

Ze knikt.

"Maar ik beloof dat ik snel weer bij je ben. Dat zweer ik." zeg ik en druk een kus op haar hoofd.

Ik hurk bij Vlokje neer en aai haar over haar kopje.

"Ik ga jou ook missen prinsesje." zeg ik lief.

Ik hoor weer getoeter achter me.

"Man doe rustig, kan ik niet eens normaal afscheid nemen!" schreeuw ik naar de chauffeur.

Ik hoor gegrinik op de achtergrond, van Katie.

"Ga maar anders rijd die chauffeur nog zonder je weg." zegt ze.

Ik knik en pak alle twee haar handen vast.

"Ik ga je echt missen." zegt ik zacht.

"Ik jou ook." zegt ze zacht terug.

"Ik ga." zeg ik teleurgesteld.

"Ik ga ook maar Vlokje begint ongeduldig te worden." zegt ze grinnikend.

Ik knik en druk nog een kus op haar lippen. Ik laat haar handen los en loop richting de auto.

Katie p.o.v

Harry loopt richting de auto en ik kijk hem nog even na. Ik zie hem in de auto stappen en besluit zelf nu ook maar te gaan lopen.

"Vlok kom!" roep ik en we lopen veder.

Als we bij een veldje komen zie ik twee jongens voetballen. Volgens mij ken ik die jongens.

"Heey Keet." roept één van de jongens.

"Rinze? Nathan?" vraag ik.

"Ja wij zijn het." zegt Nathan en schiet de bal hard in het goal.

"Mag ik mee doen?" vraag ik poeslief.

Ik kan nu wel een beetje afleiding gebruiken en wie kan me beter afleiden dan Rinze en Nathan?

"Jij altijd!" roept Rinze en schiet de bal naar me toe.

Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en begin fanatiek te spelen. Dit is zo'n goede afleiding.

Een uurtje voetballen later

Ik val op het gras en hijg als een gek.

"Gaat'ie Keetje?" vraagt Nathan.

"Nee ik ben officieel dood!" hijg ik.

Rinze schut lachend zijn hoofd en Nathan komt naast me zitten.

"Je speelt gewoon te fanatiek." zegt Nathan.

"Maat dat hoort bij haar persoonlijkheid, Naat. Ik ken Katie niet anders." zegt Rinze terwijl hij zit te klooien met de bal.

"Dankje, Rinnie." zeg ik al wat minder hijgend.

Rinze geeft me een knipoog en ik begin te grinniken. (Rinze, Nathan en ik zijn gewoon vrienden, denk ik) Rinze steekt zijn hand uit en trekt me omhoog.

"Kom op Keetje je moet weer verder." zegt Rinze.

Nathan blijft liggen en kijkt me goedkeurend aan.

"En Nathan dan!" roep ik geïrriteerd.

"Die moet ook veder!" zegt Rinze met een grote grijns.

Nathan kijkt Rinze geïrriteerd aan en ik begin zacht te gniffelen. Met deze jongens heb je altijd lol.

"Naat, opstaan jij!" zeg ik lachend.

Nathan schut met zijn hoofd en staat dan op.

"Je lijkt op m'n moeder Keetje" zegt hij en schiet de bal naar mij toe.

Ik schiet de bal naar Rinze en Rinze weer naar Nathan. Nathan begint de bal hoog te houden en schiet hem dan in het goal. Ik ren naar de bal toe en begin er mee te dribbelen. Rinze komt op me af en probeert de bal van me af te pakken. Ik struik over zijn voet en val op de grond. Rinze valt ook en valt precies op me. Ik slik en moet meteen weer denken aan Harry.

"Ohw sorry Keetje." zegt Rinze en gaat weer van me af.

"Het geeft niks." zeg ik en ga ook weer staan.

"Oehw Rinnie." hoor ik Nathan op de achtergrond lachen.

"Naat niet leuk. Ik zou nooit verliefd worden op de ex van mijn beste vriend en we zijn gewoon vrienden. Toch Keetje?" ratelt Rinze.

"Ja vrienden Naatie, niks meer." zeg ik aarzelend.

"Das mooi want ik heb geen zin in tortelduifjes."zegt Nathan lachend.

Ik rol met mijn ogen en kijk dan naar Rinze.

"Ik denk dat ik maar eens moet gaan." zeg ik aarzelend.

Ik loop weg en Vlokje loopt automatisch achter me aan.

"Keetje wacht!" Hoor ik Rinze nog roepen.

Ik draai me om en kijk recht in de blauwe ogen van Rinze. Die trouwens minder mooi zijn dan als de groene ogen van Harry.

"Komt het door mij?" Vraagt hij.

"Nee maar straks is m'n moeder weer ongerust en dat wil ik echt niet hebben." Lieg ik half.

"Das mooi maar ik moet je nog één ding zeggen. Ik vind je wel leuk." Zegt hij.

M'n mond valt open en ik kijk hem vol verbazing aan.

"Je bent mooi, knap, lief en je hebt iets wat andere meisjes niet hebben. Maar ik kan het niet maken tegen over Mick." Zegt hij lief.

Ik voel mezelf rood worden. Maar dat wil ik helemaal niet! Eerst Mick die zegt dat hij me nog leuk vind en nu Rinze. En dan heb ik ook nog Harry die ik best leuk vind. Rinze haalt mij uit m'n gedachten.

"Maar ga maar Keet, ik wil dat je geen problemen krijgt. " zegt hij en geeft me nog een knipoog.

Ik knik en loop snel veder.

Thuis

Als ik thuis ben plof ik meteen op de bank. Whouw wat een dag terwijl de dag nog niet eens voorbij is. Ik kijk naar de klok 3 uur, ik ben een tijd weg geweest.

"Katie!?" Hoor ik opeens van boven komen.

Is mijn moeder al thuis? Ik ren naar boven en zie mijn moeder in de badkamer staan met Harry's aftershave in haar handen.

"Wat heeft dit te betekenen." Vraagt ze streng.

Shitt!

"Ehm... Aylin, Kaat en ik hebben een aftershave test gedaan. Welke het lekkerst ruikt en dat is mijn favoriet." Lieg ik.

Mijn moeder kijkt me streng aan.

"Dus er is geen jonge hier in huis geweest of blijven slapen." Zegt ze streng.

"Nee geen één jonge is hier geweest." Lieg ik.

"Zelfs geen Rinze of Nathan?" vraagt ze voor de zekerheid.

"Zelfs geen Rinze of Nathan." zeg ik.

Ze knikt.

"Maar hoe was jou weekend?" Vraag ik om meer vragen te voorkomen.

"Leuk we hebben veel geshopt en trouwens er ligt wat op je bed." zegt ze terwijl ze de aftershave weer weg legt.

Ik sprint naar mijn kamer en zie een rode jurk met rode hakken er op liggen. Mijn mond valt open en pak de jurk vast. Ik hang hem voor me en kijk met open mond in de spiegel.

"Mooi hé" zegt mijn moeder als ze mijn kamer in komt lopen.

Ik knik.

"Ik heb nog nooit zo'n mooie jurk gezien waar heb je die gekocht? En je hebt toch niet de veel geld er aan uit gegeven?" zeg ik verbaast.

"Moppie doe rustig. Het was een idee van je broer en je weet dat ik die ideeën niet kan weigeren." zegt ze trots.

"Kimi's idee? Ik wist niet dat hij zo'n goede smaak had en ook nog eens precies mijn smaak. Niet te tuttig of te netjes." ratel ik door.

"Doe hem aan!" roept mijn moeder blij.

Ik knik en pak de hakken. Ik loop naar mijn inloop kast en begin me om te kleden. Voor dat ik hem aan mijn moeder laat zien kijk ik eerst even in de spiegel.

"Whouw" mompel ik.

"Moppie, kom je nog!" roept mijn moeder.

"Ik kom al!" roep ik terug

Ik loop naar mijn moeder toe en haar mond valt open.

"Hij staat je zo mooi. Je bent echt prachtig. Kimi had gelijk Ferrari rood staat je prachtig." zegt mijn moeder verbaast.

Er verschijnt een lach op m'n gezicht maar ik krijg toch tranen in mijn ogen. Ik mis Kimi echt heel erg. Ik voel een traan over mijn wang rollen.

"Niet huilen moppie" zegt mijn moeder en slaat haar armen om me heen.

"Ik wil gewoon dat Kimi hier is. Ik mis hem zo erg. Of ik zou ook best mee willen naar een race." zeg ik snikkend.

"Maar dat kan niet moppie. Jij moet naar school en Kimi racet je weet dat dat praktisch zijn leven is." zegt ze rustig.

"Maar ik houd ook van racen." zeg ik nog steeds snikkend.

"Maar Moppie als je naar Kimi gaat laat je al je vrienden in de steek. En je hebt nog leerplicht dus je moet nog naar school." zegt ze weer rustig.

Ik knik en veeg mijn tranen weg.

"Kom we gaan een brownie eten. Die heb jij toch gebakken?" zegt ze en aait over mijn hoofd.

Ik knik.

"Met een beetje hulp van Ay en Kaat." zeg ik lachend.

"Het zou eens niet. Maar ga jij die jurk uittrekken." zegt ze lief.

Ik knik en loop weer naar mijn in loop kast. Ik kijk nog even in de spiegel. In deze jurk had ik gestraald naast Harry op de rode loper bij de Britawards. Bij die gedachten verschijnt er een lach op mijn gezicht. Ik had waarschijnlijk toch niet mee gemogen van wegen de pers die daar allemaal zou zijn. Ik kleed me weer om en ga dan naar beneden. Mijn moeder zit al op de bank met een brownie in haar hand.

"Sorry Moppie, ik kon niet wachten. Ze zagen er zo lekker uit en dat zijn ze ook. Jammie." zegt ze met een volle mond.

Ik begin te lachen en loop naar de keuken. Ik pak ook een brownie en ga dan naast mijn moeder zitten. Deze brownie heb ik gebakken met Harry. Ik slik even en neem dan een hap.

"Mmhhh" verlaat mijn mond.

"Je hebt het zo goed gedaan." zegt mijn moeder terwijl ze haar koffie pakt

Ik voel een lach op mijn gezicht verschijnen. Het liefst zeg ik tegen mijn moeder dat Harry me heeft geholpen in plaats van Ay en Kaat. Maar dat kan niet want dan gaat ze door vragen. Ik loop naar de keuken en pak wat te drinken.

Die avond

Ik zit op de bank met een bak popcorn en chips in m'n hand. Ik ga zo de Britawards kijken dan kan ik Harry weer zien. Nouja, ik kan hem niet aan raken ofzo en via de tv is ook niet echt echt zien. Ik kijk naar de tv er is nog steeds reclame waarom duurt dat altijd zo lang.

"Waarom wil je dat zo graag kijken?" vraagt mijn moeder verbaast.

"Omdat ik one direction wil zien!" zeg ik blij.

Ik hoor mijn moeder hoorbaar zuchten.

"Ik ga boven tv kijken." zegt mijn moeder terwijl ze naar boven loopt.

De reclame is afgelopen en ik zie meteen Taylor Swift in beeld. Blehh! Ik heb het niet zo op Swift. Ik zie rechtsonderin opeens staan dat one direction net is aan gekomen. Ik voel mijn hartslag versnellen.

Na een tijdje worden ze in beeld gebracht. Ik voel mijn hartslag weer versnellen als ik Harry zie. Hij ziet er zo goed uit. Mijn ogen worden groot als ik Ay en Kaat zie. Kaat naast Liam en Aylin naast Niall. Aylin heeft een zwarte jurk aan die tot haar enkels komt. Een hartvormige halslijn en rode stiletto's. Kaat draagt een korte turquoise jurk met hartvormige halslijn en witte naaldhakken.

Niall drukt een kusje op Aylins lippen en ik kijk met open mond toe.

"Dit ga je toch niet menen!" mompel ik.

Ik zit op het randje van de bank vol verbazing naar de tv. Ik wist dat Kaat en Liam een date hadden maar dat Aylin en Niall ook wat hebben!? Dat wist ik dan weer niet!

"Mam! Je moet nu naar beneden komen!" schreeuw ik.

Mijn moeder rend als een gek de trap af en kijkt me vol verbazing aan.

"Wat is er Keet?! Je hebt de tv toch niet weer gemold?!" vraagt ze vol verbazing.

"Nee, en die ene keer was een ongelukje. Maar moet je zien." zeg ik terwijl ik als een gek sta te wijzen naar de tv.

Mijn moeder draait haar hoofd naar de tv en ik zie haar mond open vallen.

"Wat doen Ay en Kaatje daar. En ook nog eens met one direction. Wist jij hier van?" ratelt ze ook vol verbazing door.

"Nee, waarom denk je anders dat ik ook zo verbaasd ben!" zeg ik ligt geïrriteerd.

"Maar Moppie weet je wat dit betekent!" zegt ze opgewonden.

Ik schud verbaasd mijn hoofd.

"Dat je toch nog een kans hebt op Harry." zegt ze opgewonden.

Ohw shit gaan we dit krijgen. Ik moet gewoon maar mee spelen.

"Ohw My God daar had ik nog niet eens aan gedacht!" zeg ik gespeeld blij.

"Ik ga weer naar boven veder mijn programma kijken!" zegt ze blij en loopt weer naar boven.

Een diepe zucht verlaat mijn mond.

Waarom hebben Ay en Kaat me dit niet verteld?

Maar ja ik kan het ze niet nu vragen.

Na de Britawards

Hier lig ik dan in bed na te denken over wat me vandaag en gister eigenlijk allemaal is overkomen. Er is gewoon zo veel gebeurt dat ik het moeilijk kan bevatten. Aylin en Kaat bij de Britawards. Harry en ik lijken meer dan vrienden te zijn maar, dat zou wel aan mij liggen. Rinze en Mick hebben me de liefde verklaart. Shit, Mick! Ik ga morgen naar de Starbucks met Mick! Ik was het helemaal vergeten.

Een diepe zucht verlaat mijn mond.

Ik ben soms zo vergeetachtig.

Een gaap verlaat mijn mond.

Ik denk dat ik maar ga slapen, ik ga me morgen wel druk maken om Mick.

Nog een gaap verlaat mijn mond en ik voel mijn ogen dicht vallen.

A/N Heeyy everybody, finaly heb ik hier weer een hoofdstuk. Maar zo lang heeft het niet geduurd, toch?

Ik heb dit hele hoofdstuk geschreven terwijl ik perfect luisterde! I Luv Perfect! Ik krijg er zo veel inspiratie van!

But volgende hoofdstuk heeft Katie een afspraakje met Mick. Moet nog even denken hoe ik dat ga schrijven.

En Rinze heeft Katie de liefde verklaart! Gniffel Gniffel. Jullie beginnen nu ook Katie's ruige kant te leren kennen. En geloof me die gaan jullie vaker zien.

Tot volgende hoofdstuk!!!

Groetiesss!!!

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro