29: My Little Princesses

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Katie p.o.v

Ik open mijn ogen en kijk naar het licht dat door de gordijnen schijnt. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en wrijf er in. Ik kijk naast me en zie Harry nog slapen. Ik haal één van zijn bruine krullen uit zijn gezicht en druk kus op zijn lippen. Een lach verschijnt op zijn gezicht en hij opent langzaam zijn ogen.

"Goodmorning Hazza" Zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen.

"Goodmorning Beauty." Zegt hij schor.

"Je ochtend stem is schattig." Zeg ik grinnikend.

"Jouw haar is schattig." Zegt Hij terwijl die een verdwaalde pluk haar achter m'n oor stopt.

"Wat is er met mijn haar?" Vraag ik snel.

"Kijk maar in de spiegel." Zegt hij lachend.

Ik spring uit bed en ren naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn haar alle kanten op staat. Ik pak snel een borstel om mijn haar weer een beetje te temmen. Ik loop de badkamer uit en zie Harry op bed liggen met zijn telefoon.

"Wat doe je?" Vraag ik terwijl ik naast hem op bed neer plof.

"Wat ben jij nieuwsgierig, zeg." Zegt Harry een beetje geïrriteerd.

Ik zucht en laat me naar achter vallen.

"Hoe laat is het eigenlijk?" Vraag ik.

"Tien uur" Zegt hij.

"Oké" Zeg ik terwijl ik mijn telefoon pak.

"Beauty? Heb jij misschien een idee voor wat we vandaag kunnen doen?" Vraagt Harry.

"Ehm... misschien kunnen we naar het kasteel van Versailles. Schijnt best leuk te zijn." Zeg ik terwijl ik mijn WhatsApp check.

"Dat is een best goed idee." Zegt hij terwijl die een arm om me heen slaat.

"Hazz, ik heb een beetje honger." Zeur ik.

"Chill, Beauty. I've got a suprise for you" Zegt hij mysterieus.

"Hebben we buffet?" Vraag ik.

"Katie, hou op met zeuren. Wacht gewoon af, oké?" Zegt Hij met een grijns.

"Maar ik kan niet wachten!" Zeur ik.

"Iedereen kan wachten, zelfs jij." Zegt hij terwijl hij de gordijnen open doet.

"Ik ga omkleden." Mompel ik.

"Oké!" Roept Harry.

Ik loop naar mijn koffer. Ik pak er een fel oranje shirt, een witte jeans en een wit baseballjasje met fel oranje mouwen uit. Ik pak nog een nieuwe Bh en slipje. Ik loop naar de badkamer en kleed me snel om. Ik maak snel een vlecht in mijn haar en doe wat mascara op. Ik loop weer de kamer in en ik zie dat de deuren naar het balkon open staan. Ik kijk vragend om me heen en loop langzaam het balkon op. Harry staat bij een stoel met een grote grijns op zijn gezicht.

"Uw ontbijt mon amour." Zegt hij terwijl hij de stoel naar achter schuift.

Ik kijk naar de tafel en zie een typisch Frans ontbijtje erop liggen. Ik ga op de stoel zitten en Harry schuift me aan. Hij gaat op de stoel tegenover me zitten.

"Dus dit was je verrassing." Zeg ik verbaasd.

Ik pak een croissantje en neem er meteen een hap van. Wat heb ik een honger. Harry doet precies het zelfde.

"Je ziet er goed uit." Complimenteert Harry me.

"Dankje, ik kan het zelfde over jou zeggen." Zeg ik met volle mond.

Harry begint zacht te lachen. We eten onze croissantjes en drinken onze jus de's orange op.

"Ik ga m'n tanden poetsen." Zeg ik waarna ik opsta en de badkamer in loop.

Harry volgt mij en we poetsen samen onze tanden. Ik trek mijn oranje rosé Nike airmax aan en Harry trekt zijn schoenen aan.

"Beauty, neem je hakken mee." Zegt Harry.

Ik kijk hem vragend aan.

"Waarom? Ik ga daar echt niet op hakken lopen." Zeg ik verbaasd.

"Neem ze gewoon mee." Zegt hij ligt geïrriteerd.

"Oké" Zucht ik.

Ik loop naar mijn koffer en pak er een paar witte high heels uit.

"Deze?" Vraag ik terwijl ik de hakken laat zien.

"Ja die zijn goed." Zegt hij zonder er naar om te kijken.

"Je hebt ze amper gezien!" Roep ik geïrriteerd.

"Dat komt omdat het me niet uitmaakt welke je aantrekt als het maar hakken zijn. Oké?" Zegt hij terwijl hij diep in mijn ogen kijkt.

Ik slik.

"Oké" Mompel ik.

Ik stop de hakken in mijn tas en stop ook mijn telefoon erin. Ik loop naar het tv meubel om mijn zonnebril te pakken. Maar die ligt daar niet. Ik had hem daar toch echt wel neer gelegt.

"Harry? Heb jij mijn zonnebril gezien?" Vraag ik.

"Nee, waar heb je hem voor het laatst gelaten?" Roept Hij terug terwijl ik hoor dat'ie moeite doet om zijn lach in te houden.

"Harry Edward Styles! Niet cool! Waar is mijn zonnebril!" Roep ik.

"Rustig Beauty. Maar hoe vind je dat hij bij me staat?" Zegt Harry lachend terwijl hij de badkamer uit loopt.

Ik begin keihard te lachen als ik Harry met mijn zonnebril op zijn neus de badkamer uit zie lopen. Ik grijp naar mijn buik terwijl ik moeite doe om nog op mijn benen te kunnen blijven staan.

"En hoe staat het me?" Vraagt hij.

"Moet ik eerlijk zijn?" Vraag ik lachend.

"Dat is een belediging." Zegt Harry nep boos.

Ik stop langzaam met lachen en kom weer een beetje op adem.

"Maar even serieus. Mag ik mijn zonnebril." Zeg ik hijgend.

"Ik moet serieus doen? Volgens mij was jij net de gene die dubbel lag van het lachen." Zegt Harry terwijl die mijn zonnebril afzet.

Ik begin zacht te grinniken. Ik kan hem geen ongelijk geven.

"Oké je hebt gelijk maar mag ik me zonnebril?" Zeg ik ongeduldig.

Harry geeft de zonnebril aan me en ik zet hem meteen op m'n neus.

"Waarom is dat ding zo belangrijk voor je?" Vraagt Harry nieuwsgierig.

Ik slik. Ik kan niet zeggen dat hij zo belangrijk is omdat ik hem van Kimi heb gekregen en omdat Kimi ook altijd een zonnebril draag. Omdat dat een soort van reputatie van ons is.

Ik kijk naar buiten en zie dat de zon fel schijnt. Ik heb het.

"Ehm... mijn ogen zijn heel erg gevoelig voor de zon." Zeg ik aarzelend.

Aan de ene kant lieg ik dit niet. Mijn ogen zijn inderdaad best gevoelig voor de zon.

Harry knikt begrijpelijk.

Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee. Hij doet de deur open en we lopen de gang op. Ik kijk achter me en zie dat de deur automatisch dicht vallen. Harry en ik loop naar de lift. Ik druk op het knopje en we wachten tot de deuren op gaan. Als de deuren open gaan stappen we meteen naar binnen. Een stilte vult de ruimte. Niet bepaald een ongemakkelijke stilte, een fijne stilte. Ik leg mijn hoofd op Harry's schouder waardoor ik zijn hart hoor kloppen. Een lach verschijnt op mijn gezicht.

"Weet je waarom ik die zonnebril van je zo vervelend vind." Zegt Harry zacht.

Ik haal mijn schouders op.

"Dan kan ik die mooie blauwe ogen van je niet zien." Mompelt hij.

Een warm gevoel gaat door me heen. Wat doet deze jonge met me?

"Flirt die je bent." Mompel ik grinnikend.

Voor ik het weet voel ik Harry's adem in mijn nek prikkelen. Hij drukt zijn lippen in mijn nek en begint er zachte natte kleine kusjes te plaatsen.

"Harry niet hier! Zo in de auto!" Zeg ik half kreunend.

Harry haalt zijn lippen uit mijn nek en voor ik het weet gaan de deuren open.

"Net op tijd." Mompelt hij grinnikend.

Ik begin zacht te lachen. Harry pakt mijn hand vast en we lopen samen lachend naar de auto. Mijn mond valt open als ik een enorme Rangerover zie staan. Ik laat Harry's hand los en ren naar de enorme zwarte auto. Ik laat mijn hand over de zwarte lak glijden terwijl ik mijn zonnebril af doe.

"Mag ik er in rijden?" Vraag ik enthousiast.

"Beauty, je bent nog te jong om te rijden." Zegt Harry terwijl hij naast me komt staan.

"Niet! Als ik in Amerika zou wonen zou ik nu al lang mijn rijbewijs hebben." Zeg ik geïrriteerd.

"Maar daar woon je niet. Jij komt uit het kleine Nederland. En trouwens we hebben een chauffeur." Zegt hij terwijl die de deur open doet.

"Maar dat is zo saai." Zeur ik.

"Zo zit het leven van een beroemde ster in elkaar." Zegt Harry.

Ik loop naar hem toe en blijf eigenwijs voor de deur staan.

"In stappen jij." Zegt Harry op een vaderlijke toon.

"Oké" Zeg ik terwijl ik instap.

Ik ga zitten en Harry gaat naast mij zitten.

"Volgens mij had jij mij net wat beloofd." Zegt hij met een grijns op zijn gezicht.

"Jij vergeet zulke dingen ook niet hé." Zeg ik grinnikend.

"Klopt" Zegt hij kortaf waarna hij me naar achter duwt.

Ik val op de bank en voor ik het weet liggen Harry's lippen op de mijne. Ik haal mijn handen door zijn haren terwijl onze lippen synchroon tegen elkaar aan bewegen. Ik besluit actie te ondernemen en tik met mijn tong tegen Harry's lip om toegang te vragen. Maar hij weigerd. Ik trek terug en kijk Harry vragend aan. Een grijns bespeelt zijn lippen. Hij duwt mijn hoofd een stukje naar achter en haalt mijn vlecht uit m'n nek.

"Zin om Lesson 2 te herhalen, Babe?" Vraagt hij.

Ik knik hevig.

Harry plant zijn lippen weer in mijn nek. Weer vullen natte zachte kusjes mijn nek.

"Harry" Zucht ik al snel.

Hij begint op de zelfde plek zachtjes te bijten en steeds harder te zuigen.

"Harry!" Kreun ik steeds harder.

Ik wil niet weten wat onze chauffeur nu denkt.

Harry haalt zijn lippen uit mijn nek en mijn ogen vallen meteen op zijn volle lippen. Dawm wat zijn die sexy na het zoenen. Ik herstel me weer en zie de grijns die Harry's lippen bespeelt.

"Er zit een blauwe plek hé?!" Zeg ik terwijl ik met mijn hand in mijn nek voel.

"Reken maar van wel." Zegt hij met een grijns.

"Het zou eens niet." Zegt ik zacht lachend.

Harry drukt zijn lippen weer op de mijne. Harry legt mijn been in zijn zij terwijl onze lippen een hevig spel spelen. Hij glijdt met zijn over de binnenkant van mijn bovenbeen waardoor ik binnensmonds kreun. Mijn lippen gaan van elkaar af en Harry's tong glipt naar binnen. Voor dat onze tongen een hevig spel kunnen spelen word onze kus onderbroken. Door de auto die stopt.

"Waarom zijn we er nou al zo snel." Zeurt Harry.

Ik grinnik.

Ik kijk naar buiten en mijn ogen worden groot. Whow, maar ook echt whow.

"Ik zou daar niet graag in mijn eentje willen wonen." Zegt Harry verbaasd.

Ik begin zacht te lachen.

"Ik ook niet." Zeg ik.

"Ik zou er wel met jou willen wonen." Zegt Harry met een grijns.

"Dan zou het nog steeds best leeg en stil zijn." Zeg ik.

"Niet met 10 kinderen." Zegt Harry lachend.

"Dat zijn 10 bevallingen." Zucht ik.

Harry begint te lachen en hij doet de deur open. Ik stap uit en Harry volgt. Ik zet mijn zonnebril op en kijk rond.

"Ehm... het lijkt mij handig als jij de tickets maar haalt. Omdat mijn Frans niet zo goed is." Zegt Harry terwijl hij verwonderend zich heen kijkt.

"Oké" Zeg ik terwijl ik naar een klein huisje ren.

Tien minuten later

"Hazza! Ik heb de tickets!" Roep ik terwijl ik naar hem toe ren.

"Dat duurde lang." Zeurt Harry.

Klopt, de vrouw achter de kassa herkende mij. Er stond geen lange rij ofzo. Maar die vrouw hield me vooral tegen.

"Sorry hoor maar er stond een lange rij." Lieg ik.

"Oké zullen we maar naar binnen gaan." Stelt Harry voor.

Ik knik goedkeurend en we lopen naar binnen.

"Waar zullen we als eerst naar toe?" Vraag ik.

"Wat dacht je van het doolhof." Zegt Harry terwijl hij met een grijns naar het bordje kijkt.

"Maar daar mag je toch niet in zonder gids?" Zeg ik.

"Het mag wel Princes maar het is niet altijd zo slim." Zegt hij grinnikend.

Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee naar het doolhof.

"Hazz! Ik wil niet verdwalen, in een doolhof!" Zeur ik.

Als we aan het begin van het doolhof staan laat Harry mijn hand op.

"Oké, we splitsen hier op. Jij gaat naar rechts en ik naar links." Zegt Harry vastbesloten.

"Wie als eerst in het midden van het doolhof bij de bloesem is heeft gewonnen." Zeg ik met een grijns.

"Kom maar op." Zegt Harry vastbesloten.

"3...2...1...Go!" Roep ik.

Ik ren naar rechts zoals we hadden afgesproken. Ik heb geen tactiek, ik ren gewoon maar wat. Ik stop op een kruispunt. Vier verschillende paden, welke zou ik kiezen?

"Fuck" Mompel ik.

Ik kijk om me heen. Het midden punt zit voor mij aan de linkerkant nu. Dus het is logisch als ik het meest linkse pad neem. Ik ren het pad in en zie na een tijdje Harry staan bij een kruispunt. Ik slik en besluit zachtjes veder rechtdoor te lopen. Als ik Harry niet meer zie ren ik snel veder.

"Ik ga dit zo winnen!" Roep ik zo hard dat Harry het kan horen.

Na een tijdje rennen zie ik de boven kant van de bloesem. Maar ik moet nog kiezen tussen twee paden. Rechts of links? Ehm... ik ben aan de rechterkant begonnen dus ik denk dat ik dan ook zo eindig. Ik neem de rechterkant en ren snel veder. Het was de goede keuzen!

"Whouw" Mompel ik.

Dit is mooier dan ik had verwacht. De bloesem blaadjes dwarrelen langzaam naar beneden en de geur van bloesem vult mijn neus. Ik pak mijn telefoon en maak wat selfies. Na een tijdje is Harry er nog steeds niet.

"Hazza! Waar ben je?!" Roep ik.

"Hier!" Roept een bekende stem.

Ik kijk achter me en zie Harry staan.

"Whouw het is hier echt mooi." Mompelt hij.

"Ja en ik heb gewonnen!" Zeg ik met een grijns.

"Dat zie ik. Dus wat wil je van me?" Vraagt Harry.

Harry komt tegen me over staan en ik sla mijn armen om zijn nek.

"Ohw ik weet al wat je wilt." Zegt hij met een grijns.

"Just A Kiss." Mompel ik.

Harry drukt zijn lippen op de mijne. Onze lippen bewegen al snel op een perfect tempo tegen elkaar aan. Harry trek terug. Ik hem vragend aan. Mijn ogen vallen op het gras dat op de grond ligt. Opeens tilt Harry me op.

"Harry!" Gil ik.

Harry begint te lachen en voor ik het weet lig ik op de grond. Harry komt boven me hangen.

"Harry straks komt er iemand!" Sis ik.

"Die horen we wel aankomen." Zegt hij met een grijns.

"Harry niet nu." Smeek ik.

"Jij wouw toch een kus." Zegt hij met een grijns.

"Ja een kus. Maar jij maakt er altijd meer van." Zeg ik terwijl ik hem probeer van me af te duwen.

"Lukt je toch niet." Zegt hij met een grijns.

"Harry ga van me af!" Sis ik.

"Never" Zegt hij vastbesloten terwijl hij mijn armen vastpakt en op het gras duwt.

"Je waagt het." Zeg ik geïrriteerd.

Hij haalt zijn schouders op en drukt zijn lippen op de mijne. Voor ik het weet spelen onze lippen een hevig spel. Harry bijt op mijn lip waardoor mijn lippen van elkaar af gaan. Zijn tong springt naar binnen en onze tongen beginnen een hevig spel te spelen.

45 minuten later

Harry en ik liggen nog steeds onder de bloesem boom. Maar niet meer zoenend. Mijn hoofd ligt op Harry's borstkast terwijl hij zit te spelen met mijn vlecht. We hebben niet te helen tijd zitten te zoenen, hoor. We hebben ook wat selfies gemaakt en andere dingen.

"You and me, we just lay down in the garden." Begin ik te neuriën.

"Dat klonk niet slecht Beauty welk liedje was?" Vraagt Harry opeens.

Ik schrik van Harry's reactie. Ik kan helemaal niet zingen.

"Ehm... dat was Garden van Take That. Mijn moeder is fan van hun ik hoor het dus bekant elke dag." Zeg ik aarzelend.

"Het klonk niet verkeerd. Zing is wat meer." Zegt hij.

Ik slik en haal een keer diep adem.

"Then the crowd began to head for the horizon. A million people walking back to work. But you and me, we just lay down in the garden. Yeah you and me, we just lay down in the garden." Zing ik aarzelend.

Ik kijk Harry aarzelend aan.

"Whow" Mompelt hij.

"Ik weet het ik kan totaal niet zingen." Zucht ik.

"Nee! Het was prachtig!" Zegt hij verbaasd.

"Harry je hoeft niet te liegen." Zeg ik serieus.

"Ik lieg niet. Misschien als je wat harder zingt klinkt het misschien nog mooier. Maar het was echt prachtig en zo sweet." Zegt hij terwijl die m'n kin vast pakt.

Hij begint met zijn duim rondjes te draaien over mijn wang en een lach bespeelt zijn lippen.

"Zullen we naar de spiegel zaal gaan?" Vraag ik.

Harry kijkt en we staan op. Hij pakt mijn hand vast en we lopen weer het wirwar in.

"Ehm... één vraag, Beauty. Hoe moeten we hier eigenlijk uitkomen?" Vraagt hij.

"Ehm... omdat ik hier als eerst was nemen we mijn route. Dus volg mij maar. Als ik gids zijn we er binnen 10 minuten uit." Zeg ik trots.

Een half uur later

"Beauty, ik dacht dat je 10 minuten zij en niet een half uur." Zegt Harry als we eindelijk uit het doolhof zijn.

"Sorry ik denk dat ik de route een heel klein beetje was vergeten." Verontschuldig ik me.

"Dat zie ik." Zegt Harry.

We lopen snel veder naar de spiegel zaal.

"Ze zeggen dat dit de mooiste zaal is van het hele paleis." Zeg ik terwijl we het paleis binnen lopen.

Na door een paar zalen gelopen te hebben komen we aan bij de spiegel zaal.

"Whow" Zeg ik terwijl ik de zaal binnen loop.

"Het is hier echt mooi, ja." Zegt Harry terwijl hij rond kijkt.

"Normaal is het hier veel drukker. Het is toch de beroemdste zaal van het hele kasteel." Zeg ik verbaasd.

"Misschien heb ik wat geregeld." Zegt hij met een grijns.

Ik kijk hem vragend aan en hij knipt in zijn vingers. Er verschijnen drie mannen. Twee met een viool en één gaat achter de enorme vleugel zitten die in de zaal staat.

"Trek je hakken maar aan my little princes." Zegt hij terwijl hij naar een stoel toe loopt.

Ik ga op de stoel zitten en pak mijn hakken uit mijn tas. Ik doe mijn schoenen en sokken uit. Ik wil mijn hakken aandoen maar Harry pakt ze uit m'n handen. Ik kijk hem vragend aan, hij grijnst. Hij pakt mijn voet vast en doet de schoen om mijn voet. Hij doet het zelfde bij mijn andere voet. Harry pakt mijn hand vast en we lopen het midden van de zaal op. Hij legt zijn handen op mijn heupen en ik plaats mijn handen in zijn nek. De muziek begint zacht te spelen en we beginnen langzaam te schuifelen.

"Daarom moest is hakken mee nemen." Mompel ik.

Harry knikt.

Een fijne stilte keert zich tussen ons.

"Ooit zo gedanst?" Vraagt Harry zacht

Ik schud mijn hoofd.

Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en we schuifelen langzaam veder. Ik til mijn hoofd weer op en ik kijk recht in Harry's groene ogen. Een lach verschijnt op zijn gezicht. Ik bedenk me geen seconde en laat mijn lippen op de zijne vallen.

A/N Sorry everybody dat ik hier afhaak!

Maar ik begin te merken dat ik steeds boven de 3000 woorden begin te komen. Maar dat komt vooral door dat ik veel inspiratie heb!

Oké lieve trouwe lezers van me! Ik heb een nieuw boek hij heet Stockholm Syndrome! En het gaat echt een toppunt van romantiek worden. Hier vast een voorproefje:

"Look at my eyes, Summer!" Roept Harry.

"Never in a million years!" Roep ik keihard terug.

"Jij je zin." Sist hij.

Plzz ga het boek lezen het gaat echt leuk worden. Hij staat nu online!

-K

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro