30: Kissing In The Rain

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Katie p.o.v.

Ik open mijn ogen en wrijf erin. Ik knijp ze tot spleetjes en kijk om me heen. Ik voel met mijn hand naast me en voel een koude plek. Harry ligt dus al een tijdje niet meer naast me. Ik ga rechtop zitten en rek me uit. Ik kijk weer om me heen en zie dat het raam naar het balkon open staat. Ik haal mijn schouders op en stap uit bed. Ik loop naar een stoel waar Harry's shirt op ligt. Ik trek het shirt aan en pak nog een short uit mijn koffer. Ik trek hem een aan en trek ook nog mijn kniekousen aan. Ik pak de schoenen die ik als eerste zie liggen, mijn Nike airmax en trek die ook aan. Ik pak mijn borstel en haal hem een paar keer door mijn haar. Ik zet mijn zonnebril op en loop het balkon op.

"Hey Beauty." Zegt Harry als hij me ziet.

Ik kijk naar de tafel en zie net zoals gister een typisch Frans ontbijtje staan. Een lach verschijnt op mijn gezicht.

"Hey" Zeg ik kort af en ga op mijn stoel zitten naast Harry.

"Is er iets?" Vraagt hij bezorgd.

"Nee, maar waarom heb je me niet wakker gemaakt?" Vraag ik.

"Je lag zo lief te slapen dat ik het niet kon maken om je wakker te maken." Zegt hij lief.

"Ik ben niet lief!" Zeg ik geïrriteerd.

"Echt wel en trouwens sexy outfit." Zegt Harry terwijl hij mij op zijn schoot trekt.

Ik kijk weg en voel de wind door mijn hare blazen. Ik voel Harry's hand langs mijn wang glijden.

"Is er echt niets?" Vraagt hij weer bezorgd.

"Er is echt niks." Lieg ik.

Er is namelijk wel wat. Gister toen we terug kwamen van Versailles, stond er enorm veel pers voor de deur van ons hotel. Toen we uitstapte moesten we heel hard rennen en toen we binnen waren dacht ik dat het ergste voorbij was. Maar dat was niet zo. De receptioniste rende op ons af en begon keihard te gillen. Zo van:

"OMG Harry je bent het echt! OMG ik ben je grootste fan! Mag ik met je op de foto?!"

Ik zag Harry slikken. Ik weet al waarom. De vrouw had een decalate van hier tot Tokyo. Harry herstelde zich snel en ging snel met de fan op de foto. Een jaloers gevoel ging door me heen. Ik kon niet tegen Harry zeggen dat'ie zich in moest houden. Want ik ben niet zijn vriendin. We zijn gewoon vrienden, denk ik.

"Katie?!" Vraagt Harry opeens.

Ik schud mijn hoofd een keer en kijk dan weer in Harry's groene ogen. Ik slik. Harry pakt mijn kin vast en kijkt me streng aan.

"Lieg niet tegen me, Katie." Zegt hij streng.

Ik slik. Ik heb Harry nog nooit zo geïrriteerd en streng gezien. Ik zucht een keer diep en zet mijn zonnebril op m'n hoofd.

"Jij staarde gister heel erg naar die borsten van die receptioniste. Ik werd op één of andere manier jaloers. Ik weet niet waarom. Maar jij mag er gewoon naar kijken. Ik ben niet je vriendin ofzo." Zeg ik aarzelend.

Ik kijk weer naar de Eiffeltoren en voel me nu echt een jaloerse bitch. Maar ik kon ook niet tegen Harry blijven liegen. Het viel te erg op dat er iets was. Harry pakt mijn kin vast en draait mijn hoofd weer zijn kant op. Ik kijk naar beneden, ik durf hem niet onder ogen te nemen. Hij duwt mijn kin omhoog en ik kijk recht in zijn groene ogen. Ik slik. Harry drukt zijn lippen op de mijne. Na een tijdje onze lippen tegen elkaar aan te hebben beweegd. Trekt hij terug.

"Katie, het spijt me dat ik zo staarde. Ik wouw je niet onzeker maken. Maar jij bent perfect zoals je bent. Je bent ook perfect voor mij. Maar dat je m'n vriendin niet bent maakt niet uit. Ik houd van je en ik wacht nog op het perfecte moment." Zegt Harry lief terwijl hij mijn handen vast pakt.

Ik kijk hem vragend. Een grijns bespeelt zijn lippen

"Wat ben jij van plan?" Vraag ik.

"Dat ga je nog wel zien." Zegt hij met een grijns.

Ik zucht.

"En ga niet door vragen want ik zeg toch lekker niks." Zegt hij grinnikend.

"Dat is gemeen." Zeg ik nep boos.

Harry begint zacht te lachen.

"Heb je geen honger?" Vraagt Harry om van onderwerp te wisselen.

Ik knik en pak croissantje. Ik kijk weer naar de Eiffeltoren en ik voel Harry's hand door mijn haar gaan. Ik neem een hap van mijn croissant en mijn ogen vallen op het gras onder de Eiffeltoren. Ik krijg nu echt zin om te voetballen. Ik hoor opeens binnen een telefoon rinkelen.

"Dat is de mijne." Zeg ik terwijl ik opsta.

Ik loop naar binnen en pak mijn telefoon van het nachtkastje. Ik kijk wie het is. "Kimi" staat er in beeld. Ik bijt op m'n lip en neem op. Dit gaat een potje Fins praten worden.
(A/N ik schrijf het gewoon in het Nederlands hoor)

"Heyy Kim! Hoe gaat het?" Zeg ik blij.

"Het gaat heel goed de auto is mega snel dit jaar. Maar ik bel om een andere reden." Zegt Kimi.

"Waarover bel je dan?" Vraag ik nieuwsgierig.

"Ik heb het nieuws gezien zus. Harry is gespot met een meisje en ik weet dat jij dat meisje bent. De media weet het nog niet omdat je achterste voren op de foto zit. Maar ik herkende je haar en mam had het vertelt dat jij bij Harry was."

Ik slik.

"Ik wist niet eens dat deze roddels al naar buiten waren gekomen."

"Keet, je moet echt oppassen. Dus dat betekent dat die zonnebril op moet."

"Maar die heb ik ook steeds op. Ik heb hem zelfs nu op."

"Oké maar weet hij trouwens al wie je werkelijk bent?"

"Nee"

"Ik had ook niks anders van je verwacht."

"Duss hoevaak stond je al eerste?" Vraag ik enthousiast om meer vragen te voorkomen.

"Drie keer maar de andere keren was het Sebastiaan."

"Wie is Sebastiaan?"

"M'n team genoot. Ik ben niet de enige coureur in het team."

"Ohw ja"

"Keet ik moet hangen, sorry. De training begint zo weer."

"Oké, Kim" Zeg ik teleurgesteld.

"Sorry Sis"

"Doei Kimi"

Ik hang op en start Google op. Ik type Harry Styles in en er verschijnen allemaal bericht.

"Harry Styles gespot met blond mooi meisje." Mompel ik.

"Keet wat is er en wie was dat?" Vraagt Harry opeens.

Shit

Ik laat het scherm van mijn telefoon aan het Harry zien.

"Wow. Zijn ze er al zo snel achter gekomen?!" Mompelt hij.

"Vind je het gek met al die pers gister voor het hotel." Zeg ik.

Harry komt naast me zitten en ik geef mijn telefoon aan hem zodat hij het kan lezen.

"Gelukkig ben je geen beroemdheid." Zegt Harry na een tijdje.

Ik schrik. Die zag ik niet aan komen.

Ik kijk over Harry's schouder naar de foto die op mijn telefoon. Het is duidelijk te zien dat Harry de jonge is. Ik zit met m'n rug naar de camera dus niemand zou me herkennen behalve Kimi of Mam.

"Maar wie belde er net?" Vraagt Harry.

"Mijn moeder, zij zag het op internet." Lieg ik.

Harry knikt.

"Trouwens ik zag dat grasveld onder de Eiffeltoren. Ik denk dat jij wel zin hebt in een potje voetbal." Zegt Harry terwijl hij een arm om me heen slaat.

"Hoe weet jij dat, Styles." Zeg ik terwijl ik hem op het duw.

Ik hang boven hem en een grijns bespeelt zijn lippen.

"Ik weet alles." Zegt hij met een grijns.

"Echt alles?" Vraag ik spottend.

Ik plaats mijn lippen in zijn nek en begin er een rij van zachte natte kusjes te plaatsen.

"Katie" Hoor ik Harry opeens zuchten.

Ik grijns tegen zijn huid aan. Ik begin op die plek te zuigen en zacht te bijten.

"God Katie!" Kreunt Harry al snel.

Ik trek terug en zie op de plek waar net mijn lippen zaten een plek die langzaam blauw word.

"Keet wat is er?" Vraagt Harry terwijl hij recht in mijn ogen kijkt.

Ik begin zacht te lachen.

"Er zit een kleine blauwe plek in je nek." Zeg ik zacht grinnikend.

"Een kleine?" Vraagt Harry.

"Zullen we het daar maar op houden." Zeg ik grinnikend.

Harry begint nu ook zacht te lachen. Hij slaat een arm om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst.

"Hoe laat is het?" Vraag ik na een tijdje.

"Volgens mij iets van half 12 je hebt best wel lang geslapen." Zegt Harry terwijl hij een hand door mijn haar.

"Maar ik ben nu ook al een tijdje wakker." Zeg ik.

Harry knikt.

Een stilte vult de kamer weer.

"Ik ga m'n voetbaltnue waar eens aantrekken." Zeg ik terwijl ik opsta.

Harry pakt mijn hand vast en ik kijk hem vragend aan.

"Ho ho wacht eens even. Ik heb nu een grote blauwe plek in m'n nek en jij een kleine. Dat is niet eerlijk." Zegt hij met een grijns.

Hij trekt me weer het bed op en ik beland boven op hem. Ik kijk recht in zijn ogen en een rare tinteling begint zich in mijn buik te vormen. Ik merk dat ik kort en snel adem.

Wat gebeurt er met me?

Harry draait ons om waardoor hij boven ligt. Voor ik het weet liggen zijn lippen in mijn nek. Natte kusjes vullen mijn nek terwijl mijn vreemde tintelingen steeds erger worden. Ik bijt op mijn lip als Harry een kusje op mijn sweetspot drukt. Harry begint op die plek hard te zuigen en zacht je bijten. Ik kan mijn kreun niet meer onderdrukken en ik knijp mijn ogen dicht.

"Ohw my Hazz!" Kreun ik hard.

Harry haalt zijn lippen uit mijn nek en hij kijkt me vragend aan. Zijn ogen worden groot terwijl ik uit lig te hijgen.

"Wat is er?" Vraag ik hijgend.

"We staan niet helemaal kiet." Zegt hij met een grijns.

"Laat me raden de mijne is zeker groter." Zeg ik terwijl ik met mijn hand in mijn nek wrijf.

Harry knikt.

"Maar mag ik nu mijn voetbaltnue aan trekken?" Vraag ik.

Hij knikt en gaat van me af. Ik pak mijn Paris saint germain tnue en trek hem voor Harry's ogen aan. Ik zie Harry me vol verbazing aan kijken.

"Wat?" Vraag ik geïrriteerd.

"Je bent opeens zo open." Zegt hij terwijl hij mijn hand vast pakt en op zijn schoot trekt.

Ik sla mijn armen om zijn nek en druk een kus op zijn lippen.

"Heb jij eigenlijk een bal?" Vraagt Harry.

"Ja en jij hebt ze ook." Zeg ik grinnikend.

Harry begint te lachen. Ik sta op en pak mijn bal uit de koffer. Ik kan de verlijding niet weerstaan en begin de bal hoog te houden.

Harry p.o.v.

Under the Eiffeltoren

Katie loopt met een zonnebril op haar neus en een paardenstaart in haar haar de Eiffeltoren te bewonderen. Een enorme lach bespeelt haar lippen. Ik vind het geweldig als ik haar zie genieten. Ik denk dat ik echt verliefd op haar ben. En ik hoop ook dat zij wat voor mij voeld.

"Zullen we maar gaan voetballen de lucht begint namelijk donker te worden." Zegt ze terwijl ze naar de lucht wijst.

Ik knik.

Katie schiet de bal naar me toe en hij komt precies op m'n neus. Ik grijp naar m'n neus en voel of tie niet gebroken is.

"Auw"

Ik kijk naar Katie die moeite doet om haar lach in te houden.

"Het doet pijn hoor!" Zeg ik geïrriteerd.

Ze rent naar me toe en ze drukt zachtjes op m'n neus.

"Auw" Zeg ik weer.

"Doet het pijn?" Vraagt ze bezorgd.

"Ja, waarom zou ik anders Auw zeggen." Zeg ik geïrriteerd.

"Sorry" Mompelt ze.

"Het geeft niks. Maar je had wel wat beter kunnen richten." Zeg ik lief.

"Dat klopt." Mompelt ze.

Voor ik het weet drukt Katie een kus op mijn neus.

"Zo beter?" Vraagt ze.

Ik knik hevig.

Ik hoor opeens achter me gegil. Ik draai me om en zie een groep fans staan.

Oeps

Het wordt opeens donker en spetters vallen naar beneden.

"Ik zeg rennen!" Zeg ik snel.

Katie pakt de bal en we rennen snel weg.

"Fuck! Auw!" Roept Katie opeens.

Ik kijk achter me en zie Katie grijpen naar haar enkel. Ik ren naar haar toe en til haar op.

"Wat gebeurde er?" Vraag ik bezorgd.

Het begint steeds harder te regen en Katie's haar word langzaam natter.

"Ik stapte in een kuil en ging door m'n enkel." Zegt ze.

"Gaat het?" Vraag ik bezorgd.

Ze knikt.

"Alleen ik denk dat lopen een beetje pijn gaat doen." Zegt ze aarzelend.

"Geen zorgen, ik draag je." Zeg ik.

Een lach verschijnt op haar gezicht. Haar blauwe ogen stralen in de regen. Ik voel mijn hard sneller kloppen. Ik haal een paar natte plukjes haar uit haar gezicht en plaats mijn hand in haar nek. Ik trek haar een stukje dichter naar me toe en laat mijn lippen op de hare vallen. Een raar gevoel gaat door me heen een gevoel dat ik nog nooit heb gevoeld bij een meisje. Ik weet het echt zeker ik ben stapel verliefd op Katie. Ik trek terug en Katie kijkt me met grote ogen aan. Het maakt me niet uit dat ik drijf nat ben want dit was één van de romantischte moment die ik ooit heb meegemaakt. Ik zie Katie slikken.

"Hazz?" Vraagt ze.

"Ja, wat is er?" Vraag ik.

"Mijn onderbroek en bh zijn nat. En ik heb het koud. Kunnen we alsjeblieft naar het hotel gaan?" Zegt ze aarzelend.

Ik zie inderdaad dat ze het koud heeft haar volle lippen zijn inplaats van zacht roze bekant paars.

Ik knik en druk haar dicht tegen me aan. Ik loop snel naar het hotel. Gelukkig is het dichtbij want ik voel Katie steeds kouder worden. Als ik de lobby van het hotel binnen loop staat het zelfde meisje als gister er. Ik slik en kijk even naar Katie.

"Ohw my god meneer Styles." Zegt het meisje als ze ons ziet.

Ze rent naar ons toe en ik zie van uit mijn ooghoek dat Katie met haar ogen rolt.

"Wat is er gebeurt? Gaat het een beetje?" Vraagt ze bezorgd terwijl ze overdreven haar borsten laat zien.

Ik slik.

Harry je mag er niet naar staren. Je hebt Katie, zij is veel mooier. Gaat er steeds door mijn hoofd.

"Het gaat wel goed het is maar een beetje regen!" Zegt Katie snel.

"En waarom draagt Harry je dan?" Vraagt het meisje jaloers.

"Ik had last van m'n enkel." Zegt Katie snel terug.

"Bitch" Mompelt het meisje terwijl ze weer terug loopt naar haar post.

Ik kijk Katie verbaast aan, een grijns bespeelt haar paarse lippen. Ik besluit snel door te lopen naar de lift. Katie drukt op het knopje en de deuren gaan meteen open. Katie drukt op het knopje van de zevende verdieping en een stilte vult de ruimte.

"Hazz? Ben ik niet te zwaar voor je? Ik bedoel moet ik niet even gaan staan want je hebt me nu al een tijdje vast." Ratelt ze.

"Keet het is nog maar een klein stukje en zo zwaar ben jij niet." Zeg ik.

Katie knikt en de deuren gaan open. Ik loop naar onze kamer en Katie maakt de deur open. Ik loop snel naar binnen en leg Katie op het bed. Ik loop snel naar de thermostaat en zet de verwarming wat hoger. Ik pak een groot shirt van mij voor haar en haar kniekousen. In de tussen tijd heeft Katie haar voetbaltnue al uitgedaan.
Ik gooi de kleding die ik gepakt heb voor haar naar haar toe en trek mijn eigen shirt uit.

"Laat die enkel van je eens zien." Zeg ik terwijl ik voor haar neer kniel.

Katie kan haar lach moeilijk onderdrukken terwijl ik haar voet vast pak.

"Hij is een beetje dik en blauw dat is alles." Zeg ik.

Ze knikt.

"Harry is het erg als ik even een warme douche pak?" Vraagt ze aarzelend.

"Nee, maar schiet wel op want ik heb ook wel zin in een warme douche."

Ze knikt. Ze pakt nog een slipje en een bh en hinkt met haar spullen de badkamer in. Na een tijdje hoor ik de douche aangaan. Ik trek mijn broek uit. Ik pak Katie's natte kleding en de mijne. Ik stop ze in de droger en zet hem aan. Ik loop weer terug naar het bed en laat me zelf op het bed. Na een tijdje komt Katie de badkamer uit lopen. Ze ploft naast me op het bed en ik haal m'n hand door haar natte blonde haren.

"Jij mag de badkamer in." Zegt ze lief.

Ik knik en loop de badkamer in. Ik doe de deur dicht en trek mijn natte boxer uit. Ik stap onder de douche en laat de warme stralen over me heen glijden.

Een half uurtje later

Ik loop met een handdoek om mijn middel de badkamer uit. Katie kijkt me vragend aan.

"Sorry, was vergeten om een droge boxer te pakken." Zeg ik beschamend.

Katie doet moeite om haar lach in te houden en ik plof naast haar op bed.

"Dat duurde best lang." Zegt ze terwijl ze moeite doet om niet naar onder te kijken.

"Nee jij bent gewoon snel." Zeg ik terwijl ik langzaam haar hand vast pak.

Ze kijkt me vragend aan en ik leg haar hand op de rand van mijn van handdoek. Ze slikt en kijkt me angstig aan. Ik kijk haar geruststellend aan.

"Harry. Sorry, ik kan dit niet." Zegt ze aarzelend terwijl ze haar hand weg trekt.

Ik pak haar hand weer vast en ze kijkt me angstig aan.

"Harry?"

"Keet, je hoeft les drie nog niet te doen als je dat niet wil." Probeer ik haar gerust te stellen.

Ze drukt opeens een kus op mijn lippen. Ik haar vragend aan.

"Ik ben zo blij dat je me begrijpt." Zegt ze terwijl ze me naar achter duwt waardoor ik nu op het bed lig.

Ze plaatst haar hoofd op mijn borstkast en ik haal mijn hand door haar haar. Ik voel opeens dat er beneden wat los zit. Ik kijk geschokt naar beneden en zie dat mijn handdoek los licht. Als Katie nu naar beneden kijkt ziet ze mijn big friend.

"Hazza? Wat is er?" Vraagt Katie.

Ik voel mezelf rood worden en ik kijk beschamend naar beneden.

Shit

Katie volgt mijn blik en ik zie haar ogen groot worden.

"Ohw My God die is groot." Mompelt ze.

Ik slik en voel mezelf nog roder worden.

Ze legt haar hand op mijn borstkast en een lieve lach bespeelt haar lippen.

"Schaam je niet, Hazza. We staan nu kiet. Ik had ook een gênante actie, wist je nog? En hij is echt groot daar mag je trots op zijn." Zegt ze zacht grinnikend.

"Inderdaad" Zeg ik trots.

Katie pakt de handdoek vast en slaat hem snel weer om mijn middel. Ze loopt snel naar mijn koffer en pakt er een boxer uit. Ze ploft weer naast me op bed en geeft mij de boxer. Ik trek de boxer aan en heb door dat Katie gewoon toe kijkt.

"Better?" Vraagt ze.

"Better" Zeg ik waarna ik een kus op haar lippen druk.

"Ik heb zin in een warme kop soep." Zegt Katie.

"Heb je het dan niet warm zat?" Vraag ik nieuwsgierig.

"Wel na dat ik je grote vriend zag, ja. Maar ik heb gewoon zin in een kop soep." Zegt ze grinnikend.

"Werd je daar echt warm van?" Vraag ik aarzelend.

"Blijkbaar" Mompelt ze.

Ik druk een kus op haar voor hoofd en een lieve lach bespeelt haar lippen.

"Youre so cute." Mompel ik.

"No I'm not cute." Zegt ze geïrriteerd.

Ik druk mijn lippen op die van Katie en ze plaatst haar handen in mijn nek.

"No Youre perfect." Mompel ik tegen haar lippen aan.

Ik leg mijn handen op haar wangen en voel haar wangen warmer worden. Die verlegen Katie heb ik een beetje gemist.

Die avond

Katie en ik liggen in elkaars armen in bed. En nee we hebben niet gedaan wat je denkt dat we gedaan hebben. We hebben gewoon wat gezoend meer niet.

"Ik ga nu iets zeggen wat ik niet snel tegen een meisje zou zeggen." Zeg ik met een grijns.

"Wat dan?" Vraagt ze nieuwsgierig.

"Ik houd van je. Ik weet niet wat ik heb maar er gaan allemaal rare gevoelens de laatste door me heen. Een kleine kus kan al genoeg zijn." Mompel ik.

Ik zie een twinkeling in Katie's ogen verschijnen.

"Wist je dat ik dat precies het zelfde heb." Mompelt ze verlegen.

Ik ga op mijn rug liggen en Katie legt haar hoofd op mijn borstkast. Ik sla een arm om haar heen en druk nog een kus op haar lippen. Ik zie haar blauwe ogen langzaam dicht vallen en bedenk me nu pas hoe verliefd ik eigenlijk ben. Ik voel mijn ogen langzaam dicht vallen en ik val in een diepe slaap.

A/N OMG ik kan het niet geloven dit hoofdstuk bevat meer dan 3500 woorden!

Ik ben best verbaasd hier om omdat ik het de laatste tijd heel erg druk heb met de musical en allemaal andere school shit.

Door dat ik het zo druk heb. Heb ik er voor gekozen om me even te focussen op Sex Lessons en niet op Stockholm Syndrome. Omdat ik gewoon meer ideeën heb voor Sex Lessons.

Als ik het wat minder druk heb ga ik weer eens aan de slag aan Stockholm Syndrome. Tot dan hebben jullie dit boek!!!

Veder moet ik jullie nog bedanken voor de 10K en 11K! Toen ik dit boek starte had ik niet verwacht dat dit zou gebeuren. Ik houd van jullie!!!

-K

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro