-1-

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Cześć! Jestem Wiktoria, mam 21 lat. Pochodzę z okolic Lublina, jednak już od 2 lat wynajmuję mieszkanie w Krakowie wraz z najlepszą przyjaciółką - Moniką. Studiuję psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i pracuję w sklepie odzieżowym w jednej z krakowskich galerii. W wolnych chwilach czytam książki i uprawiam sport. Często chodzę do parku trampolin oraz kina.

//

Był czwartek. Godzina 15:45. Uff, za 15 minut kończę pracę. Jestem wykończona. A dzisiaj jeszcze trening na trampolinach. Chodzę tam w każdy wtorek i czwartek na 19. Mamy zajęcia z trenerem, który uczy nas różnych akrobacji. Bardzo to lubię. Dobrze, że niedługo kończę pracę. Zmęczenie jest na tyle silne, że potrzebuję drzemki przed treningiem.

Byłam już w domu i jadłam mój ulubiony makaron z krewetkami. W pewnym momencie zadzwonił mój telefon. To trener. Powiedział, że nie wyrobi się dziś na 19, ale połączy nas z grupą, którą ma o 20.30. Dla mnie rewelacja, bo drzemka będzie dłuższa!

*SKIP TIME*

Dotarłam właśnie do Go Jump'u.

Przebrałam się w koszulkę i dresy, założyłam skarpetki antypoślizgowe i poszłam na zbiórkę. Trener sprawdził obecność i okazało się, że brakuje jednej osoby.

-Jego strata - powiedział trener - idziemy na rozgrzewkę!

Gdy już mieliśmy iść nagle wbiegł spóźniony chłopak.

-Już jestem trenerze. Przepraszam za spóźnienie, ale popsuł mi się samochód i musiałem dojechać komunikacją miejską.

-Nic się nie stało, przebieraj się szybko!- krzyknął trener.