[108] Blauwe Plekken, Warme Harten.

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Logan staat op en zegt: "Ik zal het bad aanzetten, met heel feel suim. Wil je Enzo's schuim of die van jezelf?"

Scorpia leunt tegen de kussens en zegt: "Doe mijn eigen perzikenschuim maar. Ik moet even niet aan die zoete kauwgomballenlucht denken."

Logan grinnikt en loopt de badkamer in, waar hij wacht tot het bad vol genoeg is en handdoeken en washandjes klaarlegt. Als hij de badkamer uitkomt zit Scorpia op de rand van het bed, zonder shirt. Ze probeert haar sportbeha uit te krijgen, maar hij kan zien dat het pijn doet.

Hij rent naar haar toe en zegt: "Dit zijn echt ondingen als je ribben pijn doen. Ik ben blij dat ik ze niet hoef te dragen." Scorpia giechelt en hij helpt haar zo voorzichtig mogelijk, door de beha omhoog en over haar hoofd te trekken.

Scorpia kijkt hem met glimmende ogen aan en zegt: "Ik denk wel dat het je zou staan, mooie Schot."

Logan trekt zijn shirt uit en trekt zonder twijfel haar sportbeha over zijn hoofd. Hij poseert met een hand op zijn heup en ze probeert haar lachen in te houden. Dat lukt natuurlijk helemaal niet en ze zakt in een lachstuip achterover op bed.

Ze gaat van een uitroep van pijn naar een schaterlach en houdt haar ribben vast. Logan kleedt zich lachend weer uit en helpt haar uit haar legging en slipje. Hij tilt haar op terwijl ze nog steeds een beetje grinnikt.

Hij kijkt naar het beschadigde gezicht met de glimmende, vrolijke ogen. Zo heerlijk om haar te horen lachen, het op één na mooiste geluid ter wereld. Hij laat haar voorzichtig in bad zakken en ze legt met een zucht haar hoofd op de rand.

"Ohhhh Logannnn. Dit is zo lekker."

Zodra hij het mooiste geluid ter wereld hoort, moet hij zijn best doen om zijn opwinding te verbergen. Hij stapt snel bij haar in bad en hoopt dat ze het niet gemerkt heeft.

Scorpia streelt met haar voet over zijn dij en hij houdt zijn adem in. Ze opent één oog en grijnst naar hem.

"Hell Bonnie."

Ze likt over haar lippen en grijpt zijn enkels vast, trekt hem dichterbij en slaat haar benen om hem heen.

"Voorzichtig Bonnie. Ik wil je geen pijn doen."

Ze laat haar handen van zijn borst naar zijn buik glijden en kijkt diep in zijn ogen. Zodra haar handen zijn erectie vinden kijkt ze even geschokt en begint hem dan langzaam te strelen.

"Bonnie..."

Logan steunt met zijn handen op de bodem van het bad en zijn hoofd zakt achterover. Hij hoort, ziet, weet even helemaal niets meer. Hij voelt alleen haar zachte handen... magische handen... glad van het badwater... haar vingers over de top...

"Oh helll!"

Ze blijft hem langzaam strelen en hij heeft het gevoel dat hij zweeft. Alle emoties, alle angst en spanning, verlaten zijn lichaam met zijn orgasme. Alle zorgen zijn vergeten, er is alleen nog volledige ontspanning en liefde over.

Hij tilt zijn hoofd op en doet zijn ogen een klein stukje open.

Ze kijkt gefascineerd naar haar handen en een klein glimlachje siert haar lippen. Ze ontspant haar grip op hem en wast hem liefdevol schoon.

Zijn hart barst uit elkaar van liefde voor zijn Bonnie. Hij denkt aan Bruno's woorden en weet dat hij gelijk heeft. Zij maakt alles beter en haar geluk is de zijne. Haar liefde heelt zijn gebroken hart als geen ander.

Logan doet zijn ogen verder open en ze kijkt hem aan. Er zijn geen woorden nodig, ze voelen het allebei. De diepgewortelde, respectvolle, onvoorwaardelijke liefde. Door alles heen, samen sterk.

Hij gaat weer aan zijn kant van het bad zitten en zegt: "Draai je om Bonnie en kom bij me."

Ze draait zich om en schuift naar achteren. Hij veegt haar haar opzij, drukt een kusje op haar nek en wast haar met tedere handen, zachtjes haar huid masserend. Hij neemt de tijd en drukt regelmatig een kusje in haar nek of op haar schouder.

Ze ontspant en voelt een deel van de pijn dat vast werd gehouden door de spanning in haar spieren, wegvloeien. Ze zucht tevreden en legt haar hoofd tegen Logans schouder.

Logan streelt haar benen en buik en ze sluit haar ogen. Als zijn handen verder dwalen zegt ze zacht: "Nee." Zijn handen glijden weer naar haar buik en ze zegt zacht: "Ik ben zo heerlijk ontspannen nu en ben bang dat..."

"Shhh Bonnie, je hoeft het niet uit te leggen. Zeg me gewoon wat je wil en ik doe het."

Ze ontspant weer in zijn armen en fluistert: "Ik wil met je in bed liggen. Dicht tegen je aan om dit ontspannen gevoel zo lang mogelijk te rekken."

Logan glimlacht tegen haar schouder en laat haar los. Ze schuift een stukje bij hem vandaan en hij stapt uit bad. Scorpia trekt de stop eruit en Logan droogt zich snel af.

Hij pakt een grote handdoek voor haar en ze gaat langzaam staan. Hij begint haar af te drogen, voorzichtig en langzaam. Hij drukt kusjes op alle blauwe plekken en streelt voorzichtig over jukbeen en kaak.

"Kus me, Logan."

Hij glimlacht even en kust haar zo teder dat ze bijna door haar benen zakt. Hij tilt haar uit bad en vraagt: "Moeten we nog wat met je haar?" Hij loopt met haar in zijn armen naar de wastafel en ze pakt een dik haarelastiek van het schapje.

Ze probeert een knot te maken, maar haar armen omhoog houden doet pijn.

"Leg het me uit, Bonnie."

Hij zet haar op de grond en pakt het elastiekje af. Ze legt het uit en hij verzamelt al haar haar en trekt het omhoog. Door het elastiekje, draait het elastiekje en duwt dan haar haar er nog een keer door.

Hij maakt oogcontact met haar in de spiegel en ze glimlacht naar hem. Hij kijkt naar de wiebelende berg haar op haar hoofd en lacht.

Ze schudt een beetje met haar hoofd en zegt: "Goed gedaan, mooie Schot. Draag me nu naar bed, want ik begin het koud te krijgen."

Hij tilt haar meteen op en loopt naar het bed. Hij legt haar neer en trekt het dekbed over haar heen. Hij kust haar zacht en zij bewondert de naakte man op de bedrand. Ze streelt met haar vingers over zijn borst en buik en hij schiet overeind.

Ze kijkt hem lachend aan en zegt: "Misschien moeten we eerst iets eten en drinken, voordat we het knuffelen proberen."

"Dat lijkt me heel verstandig Bonnie. En als jij dan even nadenkt over wat je aan wil."

Ze pakt de zalf van het nachtkastje en Logan zegt: "Oh hell, daar kan ik je echt niet mee helpen nu."

Ze grinnikt en zegt: "Ga nou maar wat te eten en te drinken halen, dan zal ik deze zalf langzaam op alle blauwe plekken smeren." Ze laat haar ogen over zijn lichaam dwalen en smeert de zalf op haar ribben met ronddraaiende bewegingen.

Hij staart naar haar en slaat zichzelf op zijn wang. Hij loopt naar de kast voor een boxershort, joggingbroek en een T-shirt en kleedt zich aan. Hij draait zich om, zonder naar het bed te kijken en rent op blote voeten naar beneden.

Hij komt beneden in het café aan en ziet Grazia aan de bar zitten met een kopje thee, terwijl Freya de klanten bedient. Hij mompelt een 'fuck' en loopt de keuken in.

Grazia komt achter hem aan en zegt: "Kom even een whisky aan de bar drinken. En trek schoenen aan!" Logan wil tegen haar ingaan, maar ze zegt: "Geen discussie! Schiet op!"

Hij steekt zijn voeten in de oude gympen bij de achterdeur en loopt het café weer in. Freya zet een whisky op de bar en wijst naar de kruk.

Logan neemt een slok van de whisky en zucht. "Sorry dames. Ik weet dat ik nu zou moeten werken en..."

Freya kijkt hem recht aan en zegt dat hij zijn mond moet houden en zijn whisky moet drinken. Grazia vraagt of hij en Scorpia wat willen eten. Hij knikt en neemt een slok. De whisky helpt hem ontspannen en hij kijkt Freya aan.

Ze zegt: "Gefeliciteerd! Jullie hebben het onmogelijke gedaan en daarmee al die andere mannen tot grotere hoogtes gebracht. Jullie komen thuis met een stapel prijzen. De mannen komen trouwens hier naartoe om het te vieren. Dan weet je ervan."

Grazia komt de keuken uit met een houten plank vol antipasti. Logan kwijlt er bijna van zo lekker ziet het eruit. Grazia ziet het en lacht. "Ik heb ook een kan met sap en één met water gevuld en twee glazen. Die zal ik even boven op de salontafel zetten."

Logan loopt de keuken in en haalt de oude trommel met shortbread uit het keukenkastje.

Grazia komt het café weer in en Logan vraagt: "Jullie weten alles al? Over het toernooi en Scorpia?"

Grazia knikt en zegt: "Bruno heeft ons alles verteld en Freya heeft Ricardo gesproken. Ga maar gauw naar haar toe en als we wat kunnen doen, dan zeg je het maar. Marco komt zo ook hier naartoe om te werken, dus maak je geen zorgen."

Logan bedankt de vrouwen en neemt het eten mee naar boven. Als hij bovenaan de trap gekomen is ziet hij Scorpia op de bank zitten in een joggingbroek en een shirt met lange mouwen. Ze is bezig make-up op haar gezicht te smeren, om zo een beetje de regenboog aan kleuren op haar huid te verbergen.

Logan zet het eten op tafel en gaat naast haar zitten. "Bonnie, wat doe je uit bed?"

"Ervoor zorgen dat ik er niet halfdood uitzie. Kom eens dichterbij."

Logan schuift naar haar toe en ze brengt ook een beetje make-up rond zijn oog aan, maar bedenkt zich dan. Ze veegt het er weer af en Logan trekt zijn wenkbrauw op. "Ik heb me bedacht." Er kruipt een blos van haar kaak naar haar ogen en Logan grijnst.

Hij leunt voorover om haar een kus te geven en vraagt: "Je bedacht? Waarom?"

Ze mompelt iets en kijkt over zijn schouder.

"Bonnie... Ik ga al die antipasti zelf opeten hoor. En de shortbread."

Haar ogen schieten naar de zijne en hij hoort haar maag rammelen. Hij rekt haar koosnaampje uit en steekt een stukje kaas in zijn mond. "Mmmm, provolone."

Haar maag gromt en ze kreunt. "Logannnn, je bent gemeen en als ik zeg waarom, dan gaan we zeker niet eten."

Hij kijkt haar aan en ziet de gouden spikkels door haar ogen dansen. Hij houdt een blokje kaas tussen zijn tanden en buigt naar toe. Hij drukt zijn mond op de hare en laat het blokje kaas in haar mond vallen. Ze kauwt erop en probeert te verbergen dat haar kaak zeer doet.

Logan ziet het natuurlijk en stuurt Marco een berichtje. Hij schenkt een glas sap voor Scorpia in en geeft die aan haar. Ze drinkt hem bijna in één teug leeg en Logan lacht.

"Wil je er nog eentje Bonnie? En wil je me dan vertellen waarom je je had bedacht?" Hij vult haar glas opnieuw en schenkt ook een glas voor zichzelf in. Hij geeft haar het glas aan en draait zich naar haar toe. Hij legt zijn hand op haar blote voet en kijkt haar aan.

Ze neemt een grote slok en zegt dan snel: "Omdat het er beter uitziet zonder make-up. Veel beter. Euh. Als een piraat."

Ze grinnikt en drinkt haar glas weer leeg.

Logan zet zijn glas op tafel en kruipt naar haar toe."Als een sexy piraat?"

Ze knikt en slikt. Hij leunt over haar heen en staart diep in haar ogen. Ze legt haar hand tegen zijn wang en zuigt op zijn onderlip. Ze trekt hem bovenop zich en kust hem diep. Hij kust haar wild terug en ze laat haar handen onder zijn shirt glijden.

"Oh Bonnie."

Ze fluistert: "Als een geile piraat. Ik weet niet of ik dit aankan." Hij bijt in haar hals en ze kreunt. Hij trekt haar naar zich toe en hoort dan iets wat ze probeerde te verbergen: "Auw."

Ze slaat haar hand over haar mond, maar het is al te laat.

Logan gaat meteen rechtop zitten en vloekt. "Sorry Bonnie." Hij haalt zijn hand door zijn haar en zucht.

"Niet doen Logan. Niet jezelf de schuld geven. Ik wil heel graag. En ik weet zeker dat je onze sparringsessie met zijn tweetjes in Bruno's sportschool niet vergeten bent. En we hebben nog niet... En dan zie je er ook nog zo uit..."

Ze sluit haar ogen en zegt gefrustreerd: "Hell Logan."

Hij grinnikt omdat ze hell zegt en vraagt: "Moet ik bij je uit de buurt blijven, Bonnie?"

"Waag het niet mooie Schot. Ik wil wel ons kleine piraatje snel zien. En we moeten iets verzinnen wat ik wel kan eten. Geef me eens een olijf aan."

Logan geeft haar een olijf en ze zuigt erop. Ze probeert hem in zijn geheel door te slikken, wat niet helemaal een succes is. Logan schrikt en geeft haar zijn glas aan. Ze kijkt hem verdrietig aan en zucht.

Er komt iemand de trap oplopen en ze zien even later Marco's vrolijke gezicht verschijnen. "Scorpia kijk niet zo sip. Ik heb een tas vol lekkere dingen meegebracht." Hij geeft haar de tas aan en ze ziet appelmoes, yoghurt, yoghurt-drink, ijs en potjes met eten voor baby's.

Ze pakt meteen de beker ijs en trekt de deksel eraf.

Logan kijkt ook in de tas en zegt: "Hé, dat is slim zeg. Dan kan Scorpia samen met Leo eten." Hij lacht en dan schiet hem ineens iets te binnen. Hij zegt: "Ik zal even een lepel voor je halen Bonnie."

Hij gaat snel naar beneden en Marco gaat naast Scorpia zitten.

Marco bestudeert haar en vraagt voorzichtig: "Hoe erg is het echt Scorpia?"

Ze tilt haar shirt op en Marco doet zijn ogen van schrik dicht. Ze vertelt hem dat haar jukbeen gebroken is en dat haar kaak ontzet was. En dat er een dikke laag make-up op haar gezicht zit, omdat haar huid daar een regenboog aan kleuren heeft.

"Jezus Scorpia! Maar jullie hebben wel gewonnen. Maar Jezus."

Scorpia grinnikt om zijn verwarring en ziet een mix van trots en bezorgdheid in zijn ogen. "Leid me eens een beetje af Marco. Hoe gezellig was het gisteravond?"

Marco grijnst en zegt: "Je dacht toch niet dat ik je details ga geven hè?"

Ze lacht en zegt: "Dan vraag ik het wel aan de meiden. Die vertellen het vast wel."

Marco zegt: "Het was heel geil en lekker, maar ik ben nog kapot. Weet je zo genoeg?"

Logan komt de trap op en zegt: "Hello no. We moeten veel meer details horen. Helemaal nu mijn Bonnie te gewond is om..."

Marco schudt zijn hoofd en Logan geeft Scorpia een lepel aan, terwijl hij wat achter zijn rug houdt. Ze kijkt hem vragend aan en hij haalt een bord met twee kroketten achter zijn rug vandaan.

"Tadaaa! Ik voer je gewoon zoals ik dat ook bij Leo gedaan heb."

Scorpia's ogen zien de kroketten en haar maag geeft meteen antwoord.

Logan grinnikt en Marco staat snel op. "Eet smakelijk! Doei!" Marco rent van de trap en Scorpia en Logan grinniken.

Logan gaat op het lange deel van de bank zitten met zijn benen uitgestrekt en klopt op zijn schoot. Scorpia gaat zijdelings bij hem op schoot zitten en Logan stopt een kussen achter haar rug. Ze zakt ontspannen achterover en Logan zet het bordje met kroketten op haar schoot. Hij breekt de kroketten in tweeën zodat ze af kunnen koelen en pakt het ijs en de lepel van de salontafel.

Hij kijkt naar de beker en lacht. "Italiaans mokka ijs. Natuurlijk. Wat anders."

Hij voert Scorpia een klein hapje en ze zuigt er op, terwijl ze neuriet van plezier. Logan kijkt haar glimlachend aan en voert haar nog een hapje. Ze geniet ervan en kust hem.

"Mmm Bonnie. Dat is eigenlijk best lekker."

Ze knikt en vraagt wat zijn favoriete ijssmaak is. "Scottish tablet."

Ze kijkt hem vragend aan en hij zegt: "Als we samen in Schotland zijn dan gaan we dat zeker eten. Zo jammer dat je ijs niet kan meenemen. Scottish tablet zelf wel trouwens. En Lexy kan het denk ik wel maken. Maar goed, het is een soort karamel. Maar dan grover. Heeeel lekker. Maakte mijn oma elk weekend."

Ze ziet de herinnering in het grijs van zijn ogen weerkaatsen, de kleur van zijn pupillen verdiept en de glimlach op zijn gezicht maakt het af. Ze streelt over zijn wang en geeft hem een kus.

Ze kijkt naar de kroketten en Logan steekt zijn vinger in de kroket om er wat ragout uit te halen. Hij brengt zijn vinger naar haar lippen en ze doet haar mond open. Ze zuigt de ragout eraf en kreunt.

Logan draait zijn ogen naar het plafond en zegt: "Van alle stomme ideeën die ik ooit heb kunnen bedenken is dit toch wel de stomste. Hell Bonnie."

Ze steekt haar eigen vinger in de kroket en likt de ragout eraf. "Fuck, not helping babe."

Ze grinnikt, omdat hij weer even zijn Nederlands vergeten is en het niet eens doorheeft. Ze geniet van de vulling van de kroket en haar maag wordt langzaam rustig. Als ze de kroketten zo goed als op heeft vraagt ze of Logan het ijs aan wil geven. Hij doet wat ze vraagt en ze voert hem een hapje van het half gesmolten ijs, voordat ze zelf een hap neemt.

Ze hoort de stem van Bruno dichterbij komen en gooit haar ijs bijna weg van blijdschap.

"Zullen we eens kijken of mama boven is? Ome Bruno denkt van wel hoor. En ze heeft jou vast heel erg gemist. Misschien moeten we haar even roepen. Maaaaaamaaaaa!"

Leo herhaalt het met zijn kleine stemmetje en Scorpia roept terug: "Jaahaaa! Leooooo!"

Ze hoort Bruno binnensmonds vloeken en al snel ziet ze Leo wild met zijn armpjes en beentjes zwaaien, terwijl Bruno probeert hem vast te houden. "Potverdorie sorellina, als dat geen bokser wordt." Hij lacht en geeft Leo een Scorpia.

Leo begint te huilen en Scorpia legt hem tegen haar schouder en wrijft over zijn ruggetje. Ze hoort hem tegen haar hals snikken en zijn hele lijfje schudt.

Logan streelt hem over zijn haartjes en Leo zegt zielig: "Mama amo." Hij grijpt met zijn handje in Scorpia's shirt en hikt.

Scorpia wiegt hem heen en weer en fluistert lieve woordjes, wachtend tot hij gekalmeerd is. Hij tilt zijn hoofdje op en drukt een kusje op haar wang.

Ze houdt haar adem even in, omdat het pijn doet en legt Leo op haar arm. Leo staart haar aan met zijn ene oogje en steekt zijn handjes naar haar uit. Hij voelt aan haar kin en legt zijn vingertjes tegen haar lippen.

Bruno zegt zacht: "Ik ga beneden met de mannen feestvieren. Leo heeft mama heel erg gemist, maar de details horen jullie later wel."

Bruno loopt van de trap af en Scorpia kust Leo op zijn hoofdje. Logan geeft hem ook een kusje en zijn oogje schiet naar zijn papa. Hij wijst naar Logans oog en maakt een geschokt geluidje.

Hij fronst en vraagt: "Papa au?"

Logan knikt en Leo giechelt.

Logan kijkt Scorpia verdrietig aan en ze probeert niet te lachen.

Leo ziet dat papa zielig kijkt en zegt: "Papa amo!"

"Hè, gelukkig maar. Want papa houdt heel veel van jou. En van mama."

Scorpia legt haar hoofd tegen Logans borst en doet vermoeid haar ogen dicht.

Leo kijkt haar aan en zegt: "Ahhh."

Logan glimlacht en realiseert zich dat een dag met de andere kinderen van de familie ervoor gezorgd heeft dat Leo's woordenschat een stukje groter is geworden.

Logan rekt zijn arm uit en pakt de trommel met shortbread en haalt er eentje uit. Hij geeft hem aan Leo en die steekt hem meteen in zijn mond. Hij sabbelt erop en laat een tevreden geluidje horen. Logan kijkt naar het lieve jongetje en vraagt zich af wat Bruno bedoelde.

Hij stuurt Bruno een berichtje:

Heeft Leo al gegeten?
En wat bedoelde je net?

Bruno stuurt terug dat Leo al gegeten heeft, een zelfgemaakt pastahapje van nonna. Hij vraagt of Scorpia slaapt en Logan laat weten dat dat zo is.

Hij hoort voetstappen op de trap en ziet Bruno weer naar boven komen. "Geef mij Leo maar even, dan kun je Scorpia in bed leggen. Ze moet goed rusten. Eigenwijs ding."

Logan lacht en geeft Leo aan Bruno. Hij tilt Scorpia op en draagt haar naar de slaapkamer, legt haar in bed en stopt haar in. Hij trekt een stoel naar het bed en legt daar haar laptop en telefoon op en zet een glas water op het nachtkastje met twee paracetamol.

Hij hoort Bruno een Italiaans liedje voor Leo zingen en als hij naar ze toeloopt, ziet hij Leo gapen. Bruno knipoogt en zingt verder, terwijl hij Leo wiegt. Leo's oogje zakt langzaam dicht en Logan pakt hem van Bruno aan.

Hij legt Leo naast Scorpia, met een kussen aan de andere kant, zodat hij niet uit bed kan vallen. Hij zet de babyfoon aan en steekt de ontvanger in zijn zak.

Ze lopen de slaapkamer uit en doen de deur dicht, verzamelen afwas in de woonkamer en lopen dan samen naar beneden. 

⊱ ────── {⋅.♏︎.⋅} ────── ⊰


Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro