120. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Um nee dat ga je niet" zegt ik tegen Luke terwijl il hem samen met Sierra tegen houd om ook maar iets te doen.

Lieke begint nu boos te kijken naar Luke.

"Serieus Lieke hij heeft je hart al is een keer gebroken en jij denkt hmmm laat ik er voor zorgen dat hij dat makkelijk nog een keer kan doen. Hij veranderd niet Lieke begrijp dat" zegt Luke pissed off. Lieke probeert zichzelf in te houden om hem niet volledig uit te schelden.

"Luister Luke, Lieke weet wat er de vorige keer is gebeurt en ik zal mezelf er nooit voor vergeven ookal was het basically niet eens mijn schuld. En jij weet dat ook. En daarbij waarom zou je eigen zusje niet eens gelukkug mogen zijn van jou" zegt Calum.

En ja zo schreeuwen Calum en Lieke naar Luke en andersom totdat ik ineens naar het midden loop en letterkijk alleen "ssssssssh" zeg. Wat gek genoeg werkt.

"Luister ik heb geen zin dat dit drama zich elke keer weer afspeelt. Want opzich was dit ook 1 van de redenen dat we weg zijn gegaan bij jullie. Dus laat me even duidelijk zijn nu.
Luke doe niet zo fk dramatisch je weet dat hij is veranderd en dat hij er alles aan zou doen om Lieke gelukkig te maken.
En jullie 2... om eerlijk te zijn snap ik niet waarom jullie het niet eerder hebben gezegd. I mean ik ben blij voor jullie maar zo is het net alsof jullie ons niet vertrouwen. Dus in dat opzicht geef ik Luke wel gelijk.
Dus nu gaan jullie alle 3 je bekken dicht houden tegen elkaar en gaan jullie gewoon ff nadenken over alle dirty ass shit die jullie tegen elkaar hebben gezegd en dan mogen jullie morgen verder praten. Op een RUSTIGE manier." Zeg ik tegen ze.

Ja sorry hoor maar ik ben hier echt klaar mee wtaf. No offense I love them maar soms zijn ze zo fk koppig. Damn

Ik zie aan Luke dat hij wil gaan ranten op mij maat ik shush hem en vervolgens gaat iedereen gewoon naat hun slaap plaats zonder nog iets te zeggen.

"Wat ben ik blij dat ik geen familie om heen heb jemig" zeg ik terwijl ik op de bank ga liggen. "Hoezo?" Zegt Ashton. "Teveel drama" zeg ik tegen hem. "Heb je nooit willen weten wie jou echte ouders zijn dan?" Vraagt hij me. Ik schud mijn hoofd.

"Zij moesten me per se weg hebben dus dan ga ik ze niet eens opzoeken van yooooo I am back bitchezzz en daarbij waarom zou ik? Ik heb al die tijd zonder hen geleefd" zeg ik tegen hem. "I don't know, ik dacht dat je ze wel zou willen ontmoeten" zegt hij. Ik schud mijn hoofd. "Als ze net zoals ik zijn gaat dat niet goedkomen" grinnik ik waardoor hij begint te lachen.

"Dat zou alleen maar meer awesome mensen betekenen tho" zegt Ashton dan. "Jij bent grappig. Heb je me net zien ranten naar de rest? Dat doe ik letterlijk nooit" zeg ik. "Maar de reden waarom je het deed was lief bedoelt" zegt hij dan.

Dit haat ik zo erg aan hem. Jij ziet altijd alleen maar de goede dingen en dat maakt me soft. Ik wil niet soft zijn. Aidhskdhakcjsjf.

We praten nog een tijdje door totdat ik in slaap val.

Want ik ben moe.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro