24. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik word wakker en bedenk me dan wat kgister heb zitten doen. Waar is Lieke? Meteen schiet ik op ga ik der zoeken. Ik klop op de badkamer. "Liek?" Vraag ik zachtjes. Ik hoor haar wat mompelen waardoor ik opgelucht ademhaal.

Ik ga kleed me ff snel om en doe dan mijn camera om mijn nek heen. Dan out of nowhere komt Ashton ineens naar binnen. "Hey" zeg ik en ik zie zijn ogen glinsteren. "Hey" zegt hij met een brede glimlach. Zodra hij dichter naar mij toe komt lopen voor een knuffel zet ik een stap naar achter waardoor hij me confused aankijkt.

"Het spijt me maar ik denk niet dat we nu al samen kunnen zijn eigenlijk. Ik mag jou misschien wel kennen maar jij kent mij totaal niet.... het spijt me Ash maar ik maak het uit" zeg ik tegen hem. Hij slikt en kijkt best wel sad naar me. Fk schuldgevoel. "Vrienden..?" Vraagt hij dan. Ik glimlach een beetje. "Natuurlijk" zeg ik en vervolgens knuffel ik hem.

Korte uitleg over waarom ik het heb uitgemaakt na letterlijk een week: hij kent mij niet. Hij verdient beter.

Meteen daarna loopt hij weer weg en zucht ik. Micheal heeft met net ook een appje gestuurd over wat er gister is gebeird met Calum en Lieke. Die bitch gaat er officieel aan. Ik word echt gestoord. Ik besluit uiteindelijk naar buiten te gaan en neem een mesje mee. Ook heb ik op de tafel een briefje achter gelaten voor Lieke dat ik ff gone ben.

Ik loop naar 1 van de bomen aan een meer en pak een takje die er naast ligt. Vervolgens begin ik die bij te snijden totdat het op een jongen lijkt. Totdat het op mijn broer lijkt. Hij wou altijd al hierheen komen en misschien  is hij er wel niet in real life maar hier is ie in hout vorm. Ik zet het beeldje oo het gras en begin foto's te maken.

Voor de duidelijkheid het is niet de bedoeling dat iemand van deze foto's of mijn broer af weet. Amen.

Ik glimlach naar de foto's. Soms vraag ik me oprecht af wat hij tegen me zou zeggen als hij me nu zou zien. Op tournee met geweldige artiesten als hun fotografe. Hij was mijn maatje ya know. Soms wou ik gewoon dat hij bij me was.

Out of nowhere komt Calum opeens naast me zitten. "Wat doe je hier?"vraag ik aan hem. " ik heb je hulp nodig" zegt Calum schuldig. "Nah-ah ik ben je fotografe geen vriendin van je Calum en als je nog 1 keer zo fk arrogant gaat doen naar Lieke toe heb je een probleem met mij begrepen?" vraag ik aan hem. Hij knikt.

"En.... over jou en Ashton he..."begint hij dan. "Oh mijn god Calum rot op ik ben jullie fotografe okay? Niks meer. Ashton verdiend beter dan iemand die de hele tijd bezig is met andere dingen. En ga nu weg aub ik zie jullie wel bij de show" zeg ik. Hij kijkt me verbaasd aan. "Je hebt hem gebruikt ofzo?" Vraagt Calum dan. "Ik? Wtf Calum natuurlijk niet. Ik vind hem echt heel leuk maar 'love at first sight' gaat niet. Dat werkt niet." zeg ik tegen hem. En nu begrijpt hij het is een keer wel. Hij gaat weg.

DANKU GODEN.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro