26. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik loop net terug naar de bus als ik zie dat Luke Calum wat wil aan doen. Meteen ga ik er tussen staan. "Doe rustig" zeg ik tegen ze. Luke en Calum blijven schreeuwen naar elkaar ondanks dat ik er tussen sta. "JE LAAT MIJN FK ZUSJE MET RUST" schreeuwt Luke dan.

Meteen is iedereen stil. Lieke staat er ook bij. "Sorry wat?" Vraag ik hem en daarna kijk ik naar Lieke. "Nee nee nee ik weet het ook pas sinds net" zegt Lieke dan. "Nogmaals sorry wat?" Zeg ik tegen ze. "H-hij is mijn twin..." zegt ze dan zacht. Luke kijkt een beetje schuldig. Micheal en ashton wisten het zo te zien al. Calum en ik niet. "Is dit serieus?" Vraag ik ze. Ze knikken beide. "Wow.. um cool? Kben blij voor jullie Ig" zeg ik tegen ze.

Even als Lieke een twin heeft zal hij waarschijnlijk 10.000 x beter weten hoe zij in elkaar zit ondanks dat ik haar "langer" ken. Wat betekent dat Lieke mij binnenkort niet meer nodig zal hebben.

Als ik naar Lieke der arm kijk zie ik de rode streepjes weer. Fuck. Ik ben echt een slechte vriendin hoe kon ik haar alleen laten omfg. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel met tranen in mijn ogen. "Het spijt me zo erg dat ik er niet was om je tegen te houden" fluister ik zacht. "Noor kheb geen nieuwe gemaakt kheb de oude opgemaakt. Niet dat dat het veel beter maakt maar alsnog."zucht ze. Ik kijk haar heel even aan en kijk dan om naar de jongens. "Jullie 2 doen normaal tegen elkaar. Dit is complete bullshit. Calum doe niet zo fk arrogant en Luke ik snap dat je boos op hem bent maar doe rustig okay?." Zeg ik tegen ze. Ze knikken beide. Luke gaat naar Lieke en Calum naar Micheal.

Ik zucht en zie dat Ashton zich aansluit bij Mikey en Calum. Ik kijk naar het andere beeldje die ik had gemaakt dit keer van Ashton. Voordat hij weg loopt stop ik het in zijn hand en loop dan terug naar Lieke en Luke.

Om 1 of andere reden lijken ze al meteen een klik te hebben en voelt Lieke zich op zijn gemak bij hem. Ik glimlach naar der. Ik ben blij dat ze der broertje terug heeft. Toen ze uit elkaar werden gehaald werden Lieke en ik vrienden. Het was heel vaag maar ik was er voor der. Ya know. Zoals vrienden doen.

"You okay?" Vraag ik aan eigenlijk beide. Ze knikken beide en meteen daarna krijg ik een knuffel van Lieke. Ik glimlach en knuffel haar terug.

Mah best friend.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro