27. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

T I M E S K I P

9 juli. Een week voor de verjaardag van Luke en mij. Ik sta op het podium, met tranen in mijn ogen. De duizenden lichtjes van telefoons komen me tegemoet tijdens het laatste deel van mijn eerste, compleet zelfgeschreven liedje.

All the stars are shining bright tonight just for you, as you lay next to her I hope you're counting them

Does she appreciate and holds your hands the right way? The way you loved it when it was me holding them

When I'm with you I just feel like I am floating, then your words make me fall back to the ground

It hurts when you aren't there to catch me, it's creating pain you'll never understand

Bij het laatste couplet vallen de tranen. Volgens mij heeft iedereen wel door waar het lied over gaat, en het is best wel triest dat het de eerste is die ik volledig heb geschreven.

When you're with her, slowly dancing in the kitchen and the clock reminds you it's already 2 AM

Will you think about how much you used to love me?

De muziek stopt. Mijn stem breekt tijdens de laatste zin.

Or is that something that you'll never think again?

De lichten gaan uit, alle lichtjes komen van de duizenden fans in de zaal. Iedereen is stil. Dan begint Luke te klappen op het podium en iedereen doet mee. Ik glimlach door mijn tranen heen en maak een buiging voor de grap. Dan loop ik van de stage en laat de jongens nog Youngblood zingen. Daarna komen zij ook backstage. Lenora heeft me al lang en breed gefeliciteerd met knuffels en nu krijg ik er nog 4 bij.

En een knikje van Calum, plus de woorden: "Goed gedaan."

"Thanks." en dan gaat iedereen weer verder met zijn leven. Lenora en ik zitten een spelletje te doen en Michael gaat meekijken, Luke gaat net als Ashton op zijn telefoon en ik heb geen idee wat Calum aan het doen is.

Niet dat het me boeit.

(Stiekem wel.)

Ik kijk om me heen terwijl Lenora bezig is met kaarten pakken en hoor dan het geluid van een bass. Love that.

Alsof hij nog niet genoeg heeft gespeeld vandaag.

Hij speelt het melodietje van het refrein van het lied dat ik net heb gezongen. Ik zing mee in mijn hoofd.

Because everyone here just loves you so, so much

Hard to find a flaw 'cause you don't have them.

In your arms I feel safe, by your eyes I'm still amazed

It's creating pain you'll never understand.

Even voor iedereens updates.

Aantal gemaakte foto's op tour: 394

Aantal concerten meegezongen: 13/14

Aantal schilderijen gemaakt: 4

Aantal schilderijen helemaal zwart gemaakt omdat ik het persoon dat erop stond niet meer zo geweldig vind als eerst: 1

Aantal dagen 'clean': 18.

En het aantal keer dat ik gelachen heb totdat ik jankte: tel kwijtgeraakt.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro