28. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik zie dat Lieke niet meer oplet. Calum is het lied van haar aan het spelen en ik weet dat dat haar aandacht trekt. "Ga naar hem toe" zeg ik tegen der. "Wat?" Vraagt ze als ze uit haar gedachte opschrikt. "Ga naar Calum toe doos jullie 2 zijn beide heel erg koppig naar tus overduidelijk dat jullie elkaar leuk vinden" zeg ik tegen der. Ze zucht. "Goooo" zeg ik tegen der. Ze kijkt even om en dan weer naar mij. "Okay.." zegt ze.

Ze staaf op en loop naar Calum toe even later horen we ze samen het lied zingen en glimlach ik. De afgelopen maanden waren geweldig. Lieke heeft haar dromen waar gemaakt in de muzikale ricjting maar ook met fotografie. Couldn't be any prouder of her.

En tussen Ash en mij..... we zijn gewoon goeie vrienden geworden. En tis nooit awkward geweest eigenlijk. Ik heb hem leren kennen en hij mij.

Ik luister naar Calum en Lieke en zie ze dan blij uit de kamer komen. Zo vrolijk heb ik haar de afgelopen tijd niet gezien. Ik glimlach naar der en ze kijkt me dankbaar aan. Dit was echt haar tijd. Ze heeft een betere band gekregen met Luke, die optredens zoals ik net zei en het gaat denk nii lang duren voordat Cal en Liek wat krijgen.

I am so fk happy for her omg.

Ze gaan samen dat spel doen wat ik net met der aan het spelen was dus ga ik naar Micheal en Luke. Ik claim asg zijn plek want hij is naar de wc. MOEHAHAHAHHA. "Ik kom joinen" zeg ik enthousiast. Oh en btw ik ben echt best friends geworsen met Mikey. Meteen word er een controller aan me gegeven en beginnen we.

Na zo een half uur heb ik al gewonnen en kijk de jongens me aan met een "meen-je-dees" blik. Ik doe een happy dance want betch kheb gewonnennnnnnnn. Eerst kijken ze me weird aan maar dan joint Mikey me en begin ik te lachen.

"Luv u Mikey" grinnik ik. Luister mensen voordat we een drama krijgen hij is als een geote browr voor me en hij is totally in luv w crystal okay? Amen. "Luv u too kiddo"zegt ie. HUGGGGGGG.

Ashton die was trouwens al weer terug gekomen die had een andere stoel gepakt nadat hij besefte dat ik nooit van de bank af zou gaan.

Oh ja Idk of jullie het herrineren maar dat 1 beeldje dat ik toen voor hem had gemaakt. Ya know van hout. In de vorm van ashton. Ja? Nou hij heeft het zeg maar altijd bij zich and I think that's adorable.

"Nu verveel ik me weer" zeur ik. Micheal en Luke kijken elkaar en knikken dan. Wat is dit voor weird ass communicatie? Dan out of nowhere gaan ze weg. "Okay bye?" Zeg ik weird. Dan besef ik me dat Calum en Lieke een soort date hebben dus ga ik ook weg en trek ik Ashton mee.

Ashton mee trekken is lastig oké? Hij stribbelt heel erg tegen behalve als je lief kijkt lolz.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro