30. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk naar Lieke en glimlach een beetje. Ik kan aan der zien dat ze niet helemaal oke zijn maar dat ze het prima vind.

As long as she is happy.

Vanavond mag ik mee drummen met Ash hehe. Ik heb hem een soort van gesmeekt en de rest stemde in dus kvond het prima. Ik ben nogal hyped.

Random update: I fell in love with Ashton fletcher Irwin but I am too scared too tell him amen

"Guys zing aub weet wherever you are" smeek ik ze dan opeens.
"Nou nee" zegt Micheal.
"Nah-ah" zegt Luke.
"We hate that song" zegt Ashton.
"Idk wat de akkoorden daarvan zijn" zegt Calum die ook in deze kamer is. Ugh....

"Voor mijn verjaardag...?" Vraag ik ze. "Wait, Wanneer ben je jarig?" Vraagt Mikey. "Nevermind" zeg ik dan. "Kga nog wat shit voor de nieuwe tourposters doen oke?" Vraag ik aan ze. Iedereen is zo van ja sure. "You need some help?" Vraagt Lieke. "Um hoeft niet perse" zeg ik tegen der. "Okay thann" zegt ze. Ze zit tussen Ash en Luke in. "Wacht mag ik een foto van jullie allemaal maken? Sinds Lieke ook best vaak mee zingt?"vraag ik aan ze.

Meteen wordt Micheal enthousiast.

Ik grinnik.

"Okay wie wil er eerst?" Vraag ik aan ze. Calum doet zij hand omhoog en ik sein naar hem dat ie ergens anders moet gaan staan. Ik heb een leuk idee maar daarvoor moet ik ze dus apart fotograferen. "Okay kijk eerst zo blij mogelijk en daarna zo serieus mogelijk" zeg ik tegen hem.
Om hem blij te maken hou ik een meme van Luke omhoog waarbij zijn ogen zijn omgedraait. Ik ben geweldig.

Zodra ik klaar ben met Calum ga Ik lieke fotgraferen vervolgens Micheal daarna Luke en daarna Ashton.

"Okay Ash emmm" begin ik en ik kijk tussen mijn geweldige memes. "Dees" zeg ik blij. Ik laat hem Lieke vasthouden zodat ik normaal een foto kan maken. Ashton kijkt niet echt naar mijn prachtige meme hij kijkt naar mij...

Er verschijnt een lieve glimlach op zijn gezicht waardoor ik automatisch ook glimlach. Vervolgens doe ik de camera omlaag. "Okay um en nu serieus?" Vraag ik. Hij knikt. Hij kijkt heel nep serieus waardoor ik in de lach schiet en hij ook. De rest heeft zoiets van tf is happenin maar whatever.

"Just kiss already" roept Micheal ineens waardoor ik extreem rood begin te worden. Ook zie ik dat Ashton een beetje rood wordt. "Um ja um... thanks for the foto's guys. I like them" zeg ik awkward tegen ze. Geweldig. Ik loop weg met de camera en ga naar de tourbus voor mijn laptop.

En daar zit ik dan zo een 4 uur werken aan een poster die ik persoonlijk fk awesome vind. Het worden trouwens alleen maar lachende foto's want ik heb geen serieuse van Ashton. I hope the rest will like it too. cuz ya know. I don't make the best shit. 

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro