68. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ashton is naast me gaan zitten en probeert tegen me te praten. JAMMER JOH. Okay nee ik heb gezegd dat we straks wel gingen praten ofzo

".. Calum. Ik haat je nogsteeds" hoor ik Lieke zeggen. Fuck. Meteen loop ik naar de deur. Lieke kijkt Calum woedend aan terwijl Calum er staat met trieste puppy oogjes. Vieze bitch. "Calum rot op" zeg ik tegen hem. Meteen kijkt Lieke achter haar en zucht. "Lieke ik... " begint hij. Ik zie dat ze langzaam weer tranen in haar ogen krijgt.

"Calum serieus ga weg ga Arzaylea lastig vallen ofzo"zeg ik nogal pissig. Wat een Bitch. Luke staat ineens ook achter ons. "Arzaylea..?" Vraagt Luke dan. "Yea..." zegt Calum zacht. "Ga weg" zegt Luke dan nogal pissig. 1. Omdat Arzaylea. 2. Omdat Lieke. "Laat het me alsjeblieft uitleggen"zegt hij wanhopig.

"Ga weg Calum" zegt Lieke dan. "W- wat..?" Zegt hij zacht. "Ik zei ga weg!" Zegt ze dan. Hij slikt. "Maar.." begint hij. "Mensen laat het hem uitleggen" zegt Ashton dan.

"Um nee. Er is geen excuus voor het verraden van iemand waar je van houd" zeg ik tegen Ashton. "Er is altijd op ze minst een verklaring" zegt hij. "In dit soort situaties niet smartass." Zeg ik tegen hem. Ik kan niet boos zijn op Ashton. En hij opzich ook niet op. BACK TO THE POINT.

Luke maakt een intense ruzie met Calum. Lieke begint een paniek aan val te krijgen. Micheal zi- LIEKE BEGINT EEN PANIEK AANVAL TE KRIJGEN.

Ik vis haar tussen de jongens uit en neem haar naar haar kaner vol met kaarsjes. Ze begint te huilen en meteen zitten we in een knuffel. "Het komt goed" zeg ik zacht. Ze schud haar hoofd. "Hier pak een penseel en wat verf en schilder je emoties. Art always comes out of pain... " zeg ik tegen der. Ze kijkt me heel even aan maar staat dan voorzichtig en stil op om vervolgens te gaan schilderen.

Ik begin zachtjes gitaar te spelen. Lieke begint zacht te zingen en ik glimlach. Ze begint zich langzaam aan meer te ontspannen. Een moment van vrede. Dit deden we heel vaak voordat ze bij Cal ging wonen. We zaten gewoon in haar kamer zacht muziek te maken terwijl ze aan het schilderen was.

Het is gewoon zo een moment weet je waarbij gewoon... alles okay is ookal is alles echt messed up. Snap je?

Na een tijdje komt Micheal naar boven. "Everything okay here?" Vraagt. Lieke kijkt naar haar doek en glimlacht een beetje. "Ja.." zegt ze zacht. Er staat een zonnebloem op het doek met allemaal andere bloemen. Ze heeft alle andere bloemen heel donker gemaakt maar de zonnebloem juist licht. I luv it.

Micheal komt naast me op de grond zitten en pakt mijn gitaar over. "You know who is weg. Maar volgens mij moet jij ook nog met iemand praten" fluisterd micheal. Ik zucht en knik maar.

"Liek ik ga naar beneden, ik moet nog even met Ash praten. Micheal blijft hierrr en vergeet de kaarsjes niet uit te doen madam" zeg ik tegen der waardoor ik een kleine grinnik hoor.

Vervolgens loop ik naar beneden, naar Ashton. "Wij moeten serieus gaan praten" zegt Ash terwijl hij me op de tafel zet. Ik zucht. "Yup".

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro