72. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik glimlach naar Lieke als ze zegt dat ze wil luisteren. Calum kijk haar dankbaar aan en haalt zijn tranen weg voor een deel.

"Okay um... ik was dus aan het vertellen dat die dag voordat het gebeurde ik werd gebeld door haar... Ik nam op en vroeg wat ze van me moest omdat ik vrij weinig zin had in der na die shit met Luke..." zegt Calum. Je ziet hem nu al weer langzaan tranen krijgen.

"Ze vertelde in heel verhaal wat achteraf bullshit bleek te zijn en vroeg of ze mocht komen. En ik had best wel medelijden met haar... ze vertelde over hoe ze niemand meer had enzo... en dat er allemaal shit met haar familie was gebeurd weet je... en ik dacht... ik moet er wel voor der zijn ondanks alles wat ze heeft gedaan... want ik wist hoe zij zich voelde... tenminste dat dacht ik totdat ik er later achter kwam dat het bullshit was." Zegt hij en hij begint meer tranen te krijgen.

Lieke begint ook tranen te krijgen en micheal en ik geven haar side hug. Ashton geeft Cal een side hug.

Hij slikt en gaat dan verder. "En ik heb het jou niet verteld omdat ik bang was dat je boos zou worden... want het blijft arzaylea... maar toen die dag dat ze kwam was ze eerst gewoon met Duke aan het knuffelen enzo wat prima was voor mij maar Idk... vervolgens stond ze op en begon ze heel flirterug te doen enzo... en ik heb tegen haar gezegd dat ze weg moest gaan meerder malen. En vervolgens begon ze me te zoenen en toen kwam jij binnen...." nu begint Calum erger te huilen.

"Lieke ik wou je nooit pijn doen, dat zou wel het laatste zijn wat ik ooit zou willen doen... maar ik wist niet wat er gebeurde en liet het gewoon gebeuren.. het spijt me zo fk erg..." zegt hij terwijl hij zijn hand palmen op zijn voorhoofd zegt terwijl er meer tranen over zijn wangen stromen.

"Ik hou zo veel van je Lieke dammit..." zegt Calum terwijl hij opstaat. Vervolgens loopt hij dingen tegen zichzelf te mompelen over hoe slecht hij wel niet is enzo.

En nu staat Lieke op ze loopt naar hem toe en knuffelt hem. Ik hoor zachtjes ook een ik hou ook van jou . Fuck yes cakeeee.

"Ze zijn echt heel schattig" fluister ik naar Ashton terwijl mijn hart dood gaat. "Very very true" zegt hij dan met een glimlach. Ashton gaat eerst naast me zitten maar zet mij vervolgens op zijn schoot. Ik glimlach en hij knuffelt me gewoon. "Dit wil ik echt al de hele week doen" zeg hij zacht. Ik glimlach en knuffel hem terug.

Everything is in peace again. Lieke and Cal are okay. Maybe mot together but they are okay. Micheal has cheered up. Luke is Luke. En ik en Asb zijn closer dan ooit. Ik ga hem oprecht nooit meer verlaten voor zo lang. En ik laat Lieke ook nooit meer boos het huis uit lopen. Not until everything is okay between us.

See. You learn from shit like this.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro