88. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk haar aan en zucht. "Je heb gelijk" zeg ik tegen haar. Ze glimlacht een beetje.

We besluiten een brief aan de jongens te schrijven. Samen.

To: Micheal, Luke ,Ashton en Calum

Hi guys,
Wij (Lieke en Lenora lolz) hebben gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat het beter is als we alles weer doen zoals vroeger. Wij gaan terug naar wat wij altijd deden in de hoop dat alles weer normaal wordt. Voordat we op tournee gingen hadden we gezegd dat wij gewoon jullie fotografes waren... nothing more, nothing less. We hebben ons hier niet aan gehouden en dit was om eerlijk te zijn een grote fout. Micheal en Ashton wees niet boos op elkaar jullie 2 horen besties te zijn. En Luke En Calum hetzelfde geld voor jullie. Alles wat we jullie vragen is om ook terug te gaan naar hoe het was en gewoon verder te gaan met jullie levens. Zonder ons.
Luke we houden van je maar je kon soms echt fucked up zijn. Probeer op jezelf en de boys te letten alsjeblieft.
Micheal het was altijd leuk met jou probeer meer aan jezelf te denken tho.
Ashton opzich ben je een asshole maar we houden beide heel erg van je. Keep on being passionated about the things you love. Maar vergeet Lenora.
En Calum wees gewoon weer de blije bal die iedereen ze dag maakte, probeer ook meer tijd te besteden met Duke. En vergeet Lieke.
Just forget us lol.

We had lots of fun with y'all.
Bye,
Lieke & Lenora

We leggen de brief bij Ashton neer en als hij wakker is zeggen we dat hij hem pas mag lezen als de andere boys er zijn.

Vervolgens gaan we naar huis. De jongens zouden vanavond toch allemaal naar Australië gaan voor familie. Zelfs Micheal.

Als we thuis komen is het stil en staan alle lichten uit. De jongens zijn namelijk onderweg naar het ziekenhuis.

"Denk je dat het ooit weer word als eerst?" Vraagt Lieke.

Ik schud mijn hoofd.

"Het wordt beter" zeg ik met een glimlach.

---

Wij zijn inmiddels bijna een jaar verder.

De kaarsjes staan nu door heel het huis. Lieke en ik zijn meer met elkaar gaan praten en hadden soms weer gewoon van die jamsessies in haar kamer.

We waren nog genomineerd voor beste tour fotografes op Iheart music awards. We zijn niet geweest tho en hebben ook niet gewonnen. Yeet.

Lieke is verder gegaan met haar muziek en schilder werken. Ik heb me vooral gefocust op foto's en designs.

En ja...

We hebben op het nieuws gezien dat Micheal weer een relatie heeft met Crystal, Ashton met Kaykay en Calum met een of andere rachel ofzo. En ik denk dat Luke nogsteeds met Sierra samen is. En weet je natuurlijk hebben we hun nieuwe muziek gehoord. It's awesome. Maar we zijn er gewoon niet meer fan van.

Misschien komt het door wat er is gebeurd en misschien komt het door dat wij zijn veranderd. Nobody knows.

Lieke en ik hebben geen relatie gehad though. Lieke is op verschillende dates gegaan maar had zoiets van nou nee. En ik was te lui om op dates te gaan dus ging ik weer beeldjes proberen te maken.

So yeah, that's pretty much it.

Life has been great without them but also kinda boring to be honest.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro