90. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

De afgelopen 2 jaar is me wel opgevallen dat ik niet onzichtbaar ben. Voordat de jongens in ons leven huppelde had ik altijd het idee dat de enige die het zou merken als ik weg zou zijn, Lieke was. En nu zijn mensen al zo van you alive? Wanneer ik letterlijk een week niet online ben geweest. Mensen zien me staan en om eerlijk te zijn is dat nieuw.

Wooooooow

De boys hebben zojuist gepost dat de tickets vandaag verkrijgbaar zijn. Voor de tour.  Al deze mensen gaan flippen. Everyone is broke af. Ze hebben niet eens tijd om er geld op te zetten. Rip.

"Lieke de kaartverkoop start in een minuutttt" roep ik. "Wait what" zegt ze. "Ja ze waren net ineens zo van take the tickets Idc if you're broke" zeg ik. Lieke schiet in de lach. Ja we gaan naar de jongens hun concert. Laat ons. Na een tijd van stress is het ons gelukt om kaartjes te krijgen. I am excited af tbh.

Intussen zijn Lieke en ik aan het dansen op sounds good feels good. Misschien zijn we nog een beetje fan... oops.

We gaan de boys weer zien. En ondanks alles wat er is gebeurd ben ik excited. Ik ben blij voor de jongens en wat ze bereikt hebben. 

Let's make that an awesome night.

---
14 days left
---
10 days left
---
4 days left
---
2 days left
---
Day of the concert
---

"Gaan we dit echt doen?" Vraag ik aan Lieke. "Ja eigenlijk wel ja" zegt ze simpel en vervolgens beginnen we naar het stadium te lopen. We wonen er namelijk zo een 15 minuten vandaan.

Lieke en ik zijn beide veel veranderd dus ik denk ook niet dat 1 van de jongens ons gaat herkennen. Misschien ook wel. Nee eigenlijk niet want we staan tussen gillende tiener kids. Great.

---

Intussen staan we in het stadium en is het voorprogamma al aan het spelen. Lieke en ik gaan helemaal los. Het is new hope club en I STAN. Er zijn wat meiden die ons aankijken zo van wij kennen jullie which is fine. Het is niet alsof we hadden verwacht dat dit niet zou gebeuren.

En daar zijn de boys. WE STAN.

Ze beginnen met she looks so perfect. Ik ga best wel stuk. Ze beginnen namelijk echt haat aan dat lied te krijgen waardoor ze er zo snel mogelijk vanaf proberen te komen en tis lowkey hilarisch. Sorrynotsorry.

Intussen staat heel insta en twitter al weer vol met het feit dat wij er zijn maar okayyyyyy. Lieke en ik zijn helemaal mee aan het jammen.

"SHE LOOKS SO PERFECT STANDING THERE IN MY AMERICAN APPEREAL UNDERWEAR. AND I KNOOOW NOWWW, THAT I AM SO DOWNNNNN HEY HEY" schreeuwen we beide. We hebben oprecht de tijd van ons leven.

Tip van de dag: ga met je friend(s) naar een concert. It's awesome. Heb je geen vrienden? Ga alsnog naar het concert en ontmoet mutuals.

Lieke en ik doen niet aan sociaal doen tho. LOLZ.

Na een tijdje komt er een korte pauze en besluit ik een korte video te posten die ik net heb gemaakt waarop ik en Lieke prachtig dansen tijdens meet you there. Met als caption: "you guys are doing amazing. Great to see you all fulfilling your dreams :) also enjoy our danceskills". Binnen no time is heel de hun fandom ontploft.

Like legit.

Everyone is freaking out.

The guys probably won't know until after the concert though.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro