91. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Nadat alle oude liedjes en ongeveer 4 liedjes van het nieuwe album zijn gespeeld gaan de jongens heel even off stage. Pauze van een kwartiertje, weet ik me nog te herrineren. Ze lopen de trap af, kamer achter de stage in en het eerste wat ze doen is water drinken. Dan na 2 minuten breekt Michael de stilte met een "Wat gaan we hierna spelen?" en bedenken ze de surprise song van de avond.

Als ze dat nog steeds op die manier doen, tenminste. Dit is hoe ik het onthouden heb.

Er komen een paar fans naar ons toe voor foto's en handtekeningen, en Lenora en ik geven ze allebei lachend. Dan begint 1 van de meisjes tegen me te praten en me te bedanken dat mijn muziek haar redding was en daarna bedankt ze Lenora dat ze zo erg op me heeft gelet. En natuurlijk stellen tientallen fans dezelfde vraag.

"Worden jullie ooit weer vrienden van elkaar?" En honestly, ik weet het niet. Ik hoop van wel, maar ik hoop ook van niet.

Ik zou gewoon willen dat alles anders was begonnen. In plaats van de manier waarop alles is gebeurt. Ik kijk even naar beneden.

En dan begint het geschreeuw weer. Ik zie Michael het podium oprennen en tel tot 7. Als ik bij de 0 ben rent Calum op, 9 seconden later Luke en 5 later Ashton. Dan komt de speech, waarvan we allemaal nog niet weten wie hem gaat geven. Misschien zijn het er twee, misschien drie, misschien is het maar 1 van de jongens. Elke keer is het een verassing. Luke neemt als eerste het woord, wat wel gewoon normaal is.

"Good evening, Amsterdam!" schreeuwt hij, en iedereen schreeuwt "good evening" terug. Ashton komt daarna.

"Are you having a good time?" Oorverdovend gejuich is het antwoord op zijn vraag, en hij glimlacht. Nu komt Michael.

"Now, as you all know, we play a surprise song on every single show," iedereen begint weer te gillen, maar binnen no time heeft Mike ze weer stil gekregen, "and now is the time for the one in Amsterdam. Amsterdam is, for the four of us at least, a very special place. We made some amazing friends here, but we lost contact with them."

"Or did we?" Gaat Luke ertussendoor. "I saw a message on twitter, and our friends are here tonight!" Alle meisjes die ons nog niet hebben opgemerkt beginnen te schreeuwen, want misschien zijn zij die vrienden wel! Lenora en ik kijken elkaar gewoon grijnzend aan.

"Those two friends, you know who you are. We would love to see you backstage after the show is done." Gaat Michael weer, en iedereen word stil.

"But for now, the surprise song," Calum begint nu met praten, en het klinkt alsof hij een brok in zijn keel heeft en alsof hij zijn best moet doen om zijn stem niet te laten breken, "is a song that means a lot to us. It's Mike's favorite of Youngblood, and it was the favorite of a special someone in the crowd. This is Ghost Of You."

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro