92. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lieke en ik zingen ghost of you zacht mee en zodra we beide in tranen zijn knuffel ik haar. En ja de jongens denken dat het leuk is om the only reason te gaan spelen. Yeet love it.

Het lied begint ofcourse weer met Micheal en special effects voor zijn stem. Vervolgens komt Ashton naar voor en zingt met hem mee. BITCH IM SHOOK. Lieke en ik kijk beide zo van wtf is happening.

"You're the reason. The only reason" zingen ze alle 4 dan. Well damn. That shit hurts my deep black soul. Love it.

---

Na het concert blijven Lieke en ik in de zaal staan met een paar andere meiden die er van overtuigt zijn dat de jongens willen dat zij backstage komen. De shoe was echt geweldig en ik ben best wel trots op ze.

"Waarom zijn jullie hier nog?" Vraagt 1 van die meisjes dan aan ons. "Nou omdat ja." Zegt Lieke en ze negeert die chick verder. "Jullie hoeven hier echt niet te blijven als jullie denken dat de jongens willen dat jullie backstage komen hoor." Zegt een ander meisje dan arrogant. "Okay cool" zeg ik dan.

Ik haat mensen.

Ik wil chocolademelk. Zouden ze hier chocolademelk hebben? "Lenora en Lieke?" Vraagt een bewaker dan. "Dat zijn wij" zegt dat ene meisje tegelijkertijd met Lieke.

Die bewaker is slim want hij vraagt meteen naar ID's. "Jammer johhh" zeg ik dan kinderachtig. Vervolgens neemt de bewaker ons mee back stage en krijg ik een dode blik van die chick. "Soms ben je echt een klein kind. I love it" grinnikt Lieke dan.

Zodra die gast ons een kamer instuurt zitten daar 1, 2, 3, 4 mensjes. Oh nee 8 oops. Ik kan tellen.

"Um hey" zegt Lieke dan ongemakkelijk. Luke gaat meteen naar Lieke toe en knuffelt haar. "Ja ik heb jou ook gemist hoor" zeg ik dan. Hij grinnikt en knuffelt mij daarna ook. Als hij loslaat heb ik een Calum die me knuffelt en Lieke een Ash en een Micheal.

I missed them.

Like a lot.

Als laatst krijg ik een knuffel van Micheal. Ik glimlach. Ik heb hem echt gemist. Als ik naar Ashton toe wil lopen voor een knuffel schud hij zijn hoofd en gaat hij naast Kaykay zitten. Okay bitch.

Ik zie rachel boos naar een knuffelende Cake kijken. En Kaykay en Crystal kijken mij boos aan. Sierra daarentegen....

"Sierraaaaaa" roep ik blij. "Lenoraaaa Liekeeeee" zegt ze blij en ze knuffelt ons. Kijk he we gingen niet veel met haar om maar ze is een geweldig persoon dus ja.

Misschien heb ik ook wat tranen.. want ya know.. I missed them.

"Ik wil even zeggen dat ik jullie allemaal echt hrel schattig vind met elkaar" zeg ik tegen alle koppels.
Ik zie Micheal, Luke, Calum en zelfs Ashton glimlachen.

Vervolgens staat Ashton ineens op en knuffelt hij mij. "Fucking hell I missed you so much" zegt hij zacht met ook een paar traantjes. Cute.

Zodra we echt klaar zijn met alle knuffels gaan Lieke en ik voor iedereen staan.

"Dus um hoe gaat het met het leven?" Zeg ik om de stilte weer te verbreken.

"Awesome eigenlijk. Onze muziek is verbeterd. We hebben een grotere fandom. We hebben allemaal een relatie zoals jullie dus al wisten en Crystal en ik zijn verloofd" zegt Micheal dan blij.

"Oh my god congrats guys!" Zeggen Lieke en ik blij. Hij glimlacht blij maar de rest blijft stil.

"En jullie?" Zegt Luke dan. "Eigenlijk... beter dan hoe we begonnen. Er is alleen wel een groterr kans op een brand aangezien mevrouw haar kaarsje door heel het huis heeft nu" zeg ik waardoor ik iedereen hoor grinniken. "Deze is niet veel beter met al der hout snippers door het hele huis" zegt Lieke dan. Weer hoor ik mensen grinniken. Maar niemand zegt wat.

Lowkey don't feel wanted here..

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro