1. rodepandatje123

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Genre : weerwolven
Schrijfster : rodepandatje123

Het is ochtend Marie staat op ze doet haar gordijnen open en ze ziet veel bomen want ze woont in een bos. Eigenlijk vind ze het best wel eng om in een bos te wonen. Ze wilt liever in een dorp wonen zoals de meeste mensen. Maar waarschijnlijk mag het niet.

Ze loopt de trap af richting de keuken waar ze aan de keukentafel gaat zitten. Ze pakt een boterham en eet hem op. Ondertussen komen haar ouders ook aan tafel zitten. Marie heeft een gevoel dat ze iets voor haar verbergen. Ze wilt iets zeggen maar ze durft het niet te zeggen want te laaste dagen gaan haar ouders ook veel weg maar naar waar weet ze niet. Ze hoort ook als haar ouders weg zijn veel wolven geluiden.
Marie denkt dat haar ouders wolven zijn.

Marie is klaar met eten. Ze gaat even naar buiten om een luchtje te scheppen. Normaal gaat ze bijna nooit naar buiten. Opeens ziet ze voetsporen van een wolf ze gaat de voetsporen achter volgen . Ze komt bij een andere huis terecht. Marie dacht dat ze de enigste waren dat ze in een bos woonden. Ze gaat naar dat huis en ze belde aan 'ding dong' iemand doet de deur open.En Marie was geschrokken. Ze dag een foto van haar ouders daar hangen met andere mensen en ook nog wolven. Marie was bang en loopte weg.'ik wist dat ze voor mij iets verborgen houden' zei Marie. Marie is boos en ze gaat naar huis. Ze doet de deur open. Ze zegt eens geen hallo tegen haar ouders. Marie gaat boos de trap op en ze gaat naar haar kamer. Ze wilt verhuizen omdat ze bang is  Maar ze mag niet verhuizen van haar ouders. Haar ouders willen  met haar praten ze kloppen aan de deur bij Marie haar kamer. Marie antwoord 'ja, dat is er?  'ik wil met jou praten' zegt haar mama. 'oké dan' zegt marie.haar mama komt naast haar op het bed zitten. Marie vroeg of dat ze iets verborgen houden voor haar.  'Marie ik weet dat je dit nooit gaat geloven maar het is zo' zei haar mama. Ze vertelt het, wij zijn niet gewoonen mensen maar wij zijn wolven. Wat?! ' Nee dat kan ni ' zei Marie.

Marie kan het nog steeds niet geloven dat ze een wolf is. Haar grootste droom is om een wolf de zijn.Haar droom is toch uit gekomen.

Ze gaat op het internet zoeken welke kleuren wolven dat er bestaan. Ze ziet dat er witte, bruinen , grijze en zwarte wolven bestaan ze leest ook dat de witte wolven speciale wolven zijn want er zijn niet meer zo veel witte wolven. Marie haar favoriete kleur wolf is  grijs, ze hoopt dat ze een grijze wolf is.

Marie vraagt aan haar mama welke kleur wolf dat ze is haar mama weet het nog niet welke kleur dat Marie wordt. ze kan het alleen maar weten als ze 16 jaar is en dat is morgen al.
Marie is kei blij wanneer dat ze weet welke kleur wolf dat ze is. Marie hoopt dat ze een grijze wolf wordt.

#De volgende dag.

Marie staat kei blij op. ze is vandaag jarig en dan weet Marie  welke kleur wolf dat ze is. Ze gaat de trap af richting de keuken en ziet een briefje op tafel liggen. Ze leest het briefje. Op het briefje staat er : happy birthday Marie, ik hoop dat je deze brief dat je het nu leest hebt gevonden!
Als je dit toch leest zijn wij ni thuis zoals je ziet wij zijn paar padjes verder in het bos.  Ik denk dat je het weet waar wij zijn. Groetjes mama en papa !  Marie denk dat ze het al weet waar ze naar toe moet.  Ze vertrekt meteen. Marie gaat de zelfde weg pakken waar ze de voetsporen van de wolf heeft gevonden.  Ondertussen Marie aangekomen. Ze zit vlaggetjes rond het huis hangen. Marie Beld aan de deur 'ding dong.'
Maar niemand doet de deur open. Ze belde nog een keertje aan 'ding dong'. Opeens zag Marie een pijl dat ze moet volgen 'wat dom van mij' zegt Marie.  Ze volgt de pijlen en ziet een grote taart met een grijze wolf. Op een onverwacht moment roept iedereen ' happy birthday marie!'

Marie knuffelt haar mama en papa en zegt 'dank u dit is mijn  beste verjaardag.'   
'Hoe wisten jullie dat ik hier ben geweest, en wie zijn die mensen?'
'die mensen zijn familie en vrienden van ons ' zeiden haar ouders.

Plotseling transformeert Marie in een wolf.
Ze gaat snel naar binnen. Marie kijkt in de spiegel en ziet een grijze wolf. 'Omg ik ben een grijze wolf !' riep Marie kei blij.

'Dit is mijn bed verjaardag ooit!' zei Marie.

Hallo rodepandatje123 ik ga beginnen met de tips en dan de tops.

Tips :

• Er zitten best veel spellingsfouten in. Je moet je verhaal een paar keer lezen en verbeteren voordat je het door stuurd.

• Je moet kleinere alinea's maken zodat niemand iets overslaat. Lange alinea's zijn niet zo leuk om te lezen vind ik zelf.

• Let goed op je leestekens!

• Maak de zinnen soms iets langer. Sommige zinnen zijn heel kort.

Gebruik meer emoties. Zoals Je schrijft : Plotseling transformeert Marie in een wolf. Ik zou dit schrijven : Opeens voelt Marie een hevige pijn in haar zij. Ze valt op de grond en gilt het uit van de pijn. Langzaam voelt ze hoe haar botten breken en staat ze op 4 mooie grijze pootjes.

Tops :

• Leuk bedacht allemaal!

• Je hebt veel fantasy!

• Ik zie dat je al beter in schrijven wordt dan de eerste keer toen je een verhaaltje schreef. Ik weet mijn eerste boek nog My mate is the Alpha ik vond het echt een slecht boek, maar toch kreeg ik er veel leuke reacties en stemmen op.

Knap gedaan!👍🏻

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro